Vyhlásené obstarávanie

Dopravné služby nákladnými vozidlami s celkovou hmotnosťou nad 3,5 tony na 12 mesiacov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
59 502,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60100000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Február 2020
Dátum otvárania ponúk:
24. Február 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie dopravných služieb nákladnými vozidlami s celkovou hmotnosťou nad 3,5 tony pre potreby magistrátu Hlavného mesta SR Bratislavy. Prepravy budú poskytované výlučne v rámci územia mesta Bratislava. Maximálne množstvo hodín prepravy 2215 nemusí byť vyčerpané počas trvania zákazky. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve na predkladanie ponúk zverejnenej na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6593/summary

Doplňujúce informácie

1. Úspešní uchádzači predložia verejnému obstarávateľovi doklad (originál alebo úradne osvedčenú kópiu) o poistení pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú svojou činnosťou s dojednaným poistným plnením s platnosťou a účinnosťou počas celej doby trvania zmluvného vzťahu, t.j. 12 mesiacov, ako aj doklad preukazujúci zaplatenie poistného na aktuálne poistné obdobie najneskôr v deň vystavenia prvej čiastkovej objednávky. Okrem úspešného uchádzača nesmie byť v poistnej zmluve uvedený ako poistený žiaden iný subjekt. 2.Použité vozidlá na plnenie predmetu zákazky musia spĺňať zákonné podmienky kladené na ich technický stav, overený prostredníctvom STK a EK. 3.Predpokladaná hodnota zákazky bola určená ako maximálna počas plnenia predemtu zmluvy úspešnými uchádzačmi a v ponuke je neprípustné ju prekročiť. 4. Cena uvedená v ponuke uchádzača musí zahŕňať všetky nevyhnutné náklady spojené s uskutočnením zákazky. 5.Plnenie zákazky bude poskytované na základe čiastkových objednávok vystavených verejným obstarávateľom. 6.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvný vzťah, t. j. nevystaví objednávku úspešnému uchádzačovi, ktorý v nadväznosti na § 117 ods. 5 ZVO, má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o RPVS) a nebude zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorým je zákon o RPVS, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nebudú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.Verejný obstarávateľ overí zápis každého uchádzača do RPVS. V prípade, že dotknutý hospodársky subjekt nebude zapísaný do registra partnerov verejného sektora, predloží na základe výzvy verejného obstarávateľa čestné vyhlásenie, že úspešný uchádzač nemá povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora podľa zákona o RPVS. Uvedené sa týka aj všetkých známych subdodávateľov každého uchádzača. 7.Uchádzač nesmie mať uložený právoplatný zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. 8. Úspešní uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí na základe vyhodnotenia kritéria na vyhodnotenie ponúk, na výzvu verejného obstarávateľa do dvoch pracovných dní predložia povolenie podniku na prevádzkovanie vnútroštátnej dopravy vozidlami nad 3,5 tony podľa zákona č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave vydané okresným úradom v sídle kraja (licencia na prevádzkovanie vnútroštátnej nákladnej dopravy vozidlami nad 3,5 tony).