Vyhlásené obstarávanie

Prestavba materskej školy v obci Kosihovce


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kosihovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
233 753,27
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Január 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Február 2020
Dátum otvárania ponúk:
21. Február 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2020
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Kosihovce,Kosihovce č.251, 991 25 Kosihovce, Slovensko v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je v zmysle ZVO verejné. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Prestavba materskej školy v obci Kosihovce

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prestavba existujúcej časti objektu a prístavba k objektu materskej školy v obci Kosihovce za účelom zvýšenia kapacity materskej školy. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch. Predmetom zákazky je prestavba existujúcej časti objektu a prístavba k objektu materskej školy v obci Kosihovce za účelom zvýšenia kapacity materskej školy. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. 2.Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na https://www.uvo.gov.sk/ a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné si preštudovať potrebné príručky k systému EVO v zmysle usmernení na portáli: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne elektronicky prostredníctvom EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. 3. Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky na Profile verejného obstarávateľa:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/422088 4. V prípade, že pred vytvorením príslušného podania - ponuky, používateľ nie je prihlásený do IS UVO, je potrebné sa prihlásiť. Pre podanie ponuky je potrebné, aby prihlásený používateľ bol už registrovaný pre hospodársky subjekt, za ktorý chce podať príslušnú žiadosť. 5.Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo. 6. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s ust. § 47a Obchodného zákonníka a b) dňom nasledujúcim po dni doručenia kladnej Správy z kontroly po kompletnom administratívnom schválení procesu verejného obstarávania, z ktorého Predmet plnenia vzišiel. Obe tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne. Objednávateľ (verejný obstarávateľ) sa zaväzuje Zhotoviteľa (úspešného uchádzača) bezodkladne informovať o skutočnosti, že zmluva nadobudla účinnosť. 7. Predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8.Doklady a dokumenty požadované na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky sa nachádzajú špecifikované v súťažných podkladoch v kap. B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY v bode 3. 9. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora 10.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje v sume 3 000,- EUR. Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch. 11. Všetky ostatné informácie, údaje, požiadavky, podklady a dokumenty ku predmetu zákazky, slúžiace ku vypracovaniu ponuky, sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené na Profile verejného obstarávateľa.