Predmetom zákazky "Zvýšenie konkurencieschopnosti novej spoločnosti UNIZDRAV Finance, s. r. o." je nákup technického vybavenia grafického pracoviska, konkrétne technológie pre výrobu videí a animácií vrátane príslušenstva a softvéru Predmet zákazky je detailne opísaný v súťažných podkladoch.
Predmetom časti 1 zákazky je nákup technického vybavenie grafického pracoviska: 1) Počítač pre spracovanie fotografii a videi 2) LCD monitor - Grafický 3) Server 4) Prenosné počítače 5) Počítač s integrovaným displejom 6) Záložný zdroj 7) Mobilné zariadenie pre prezentačné účely Predmetom časti 2 zákazky je nákup technického vybavenie grafického pracoviska: 1) Multifunkčná tlačiareň monochronická 2) Multifunkčná tlačiareň farebná ČASŤ 1.: 27 645,56 € bez DPH ČASŤ 2.: 6 150,67 € bez DPH 33 796,23 € bez DPH Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.