Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia administratívnej budovy – Obecný úrad Ždaňa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Ždaňa
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
223 876,18
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. November 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
18. December 2019
Dátum otvárania ponúk:
18. December 2019
Ponuka musí platiť do:
18. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Ždaňa, adresa: Jarmočná 118/4, Ždaňa - zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vzhľadom na elektronickú aukciu, Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 54 ZVO, t.j. a otváranie ponúk je neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia administratívnej budovy – Obecný úrad Ždaňa

Opis obstarávania

Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu: Rekonštrukcia administratívnej budovy Obecný úrad Ždaňa. Účelom stavby je zníženie primárnej spotreby energie pri prevádzke verejnej budovy: Obecného úradu v obci Ždaňa. Celá stavba sa nachádza v jednom stavebnom objekte SO 01 Obecný úrad. Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.. Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu: Rekonštrukcia administratívnej budovy Obecný úrad Ždaňa. Objekt obecného úradu je murovaná dvojpodlažná stavba s čiastočným podpivničením. Funkčne je rozdelená na dve časti: Obecný úrad a Kultúrna sála. Základné charakteristiky objektu Zastavaná plocha objektu: 881.48m2 Obostavaný objem objektu: 4822m3 Predmetom zákazky je: 01 - Zateplenie obvodového plášťa Výmená okien a dverí Zateplenie strechy Terasy Plošina Elektroinštalácia Ústredné vykurovanie Plynofikácia Zdravotechnika Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add 3.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. 4. Uchádzač môže pri preukazovaní finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať podľa § 33 ods. 2 a 3 a § 34 ods. 3. Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e), ak ide o finančné a ekonomické postavenie, a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. 5.Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk. 6.Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky 6.000,00 € (slovom: šesťtisíc EUR). Bližšie v SP. 7.Uchádzač predkladá v ponuke aj vyplnenú zmluvu spolu s prílohami: rozpočet a harmonogram, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. 8.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html. 9.Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) k poslednému dňu aktuálneho hospodárskeho roka. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. 10. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO. 11.Ďalšie informácie sú z kapacitných dôvodov uvedené v Súťažných podkladoch.