Vyhlásené obstarávanie

OR PZ Nové Zámky, stredisko služobnej kynológie – výstavba objektu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
459 722,53
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45216111-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Október 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Október 2019
Dátum otvárania ponúk:
24. Október 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Na adrese podľa bodu I. výzvy v zasadacej miestnosti č. 116.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

OR PZ Nové Zámky, stredisko služobnej kynológie – výstavba objektu

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu Okresného riaditeľstva PZ v Nových Zámkoch, kynológia, na ul. Žofiina osada 25 v rozsahu podľa spracovaného projektu stavby.. Projektová dokumentácia rieši novostavbu objektu služobnej kynológie. Stavba je členená na nasledovné objekty: SO-01 Búracie práce jestvujúceho objektu SO-02 Výstavba objektu služobnej kynológie SO-03 Plynová prípojka SO-04 Kanalizačná prípojka SO-05 Oplotenie SO-06 Objekty pre psov SO-07 Cesty a spevnené plochy SO-08 Garáž SO-09 Elektrická prípojka Realizácia stavebných prác nebude prebiehať počas prevádzky objektu.

Doplňujúce informácie

1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa pre záujemcov uskutoční dňa 14.10.2019 o 09:00 hod na mieste Okresné riaditeľstvo PZ v Nových Zámkoch, kynológia, na ul. Žofiina 25, 940 01 Nové Zámky zraz pred vchodom do objektu. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, najneskôr v deň konania obhliadky, dve hodiny pred jej konaním, oznámiť zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese jozef.kaluzak@minv.sk alebo tlf. 0961305442. 2. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 36.8. súťažných podkladov. 3.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 13 700,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov. 4. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 5. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty