Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Kráľovský Chlmec
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
152 169,27
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39162200-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Október 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Október 2019
Dátum otvárania ponúk:
28. Október 2019
Ponuka musí platiť do:
2. Október 2020
Miesto otvárania ponúk:
administratívne priestory kontaktnej osoby, t.j. Robotnícka 6, 974 01 Banská Bystrica, kanc. č. 411.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci. Podrobný popis tovarov, ako aj bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na tri časti, a to nasledovne: - časť A - Didaktické pomôcky - časť B - IKT - časť C - Školský a laboratórny nábytok Uchádzač môže predložiť ponuku na časť A alebo na časť B alebo na časť C predmetu zákazky samostatne, alebo na všetky časti predmetu zákazky v jednej ponuke. Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci. V rámci tejto časti je dodávka tovarov zameraná na vybavenie odborných učební ZŠ. Podrobnosti o jednotlivých položkách sú uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko je správcom systému obmedzený počet znakov v texte. V prípade, že v opise predmetu zákazky sa uvádzajú konkrétne názvy alebo zobrazenia postupov, tovarov a zariadení, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentov podľa ZVO. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. Na dodanie ekvivalentu je potrebné upozorniť v ponuke. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v opise predmetu zákazky. Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci. V rámci tejto časti je dodávka tovarov zameraná na vybavenie odborných učební ZŠ. Podrobnosti o jednotlivých položkách sú uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko je správcom systému obmedzený počet znakov v texte. V prípade, že v opise predmetu zákazky sa uvádzajú konkrétne názvy alebo zobrazenia postupov, tovarov a zariadení, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentov podľa ZVO. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. Na dodanie ekvivalentu je potrebné upozorniť v ponuke. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v opise predmetu zákazky. Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.Predmetom zákazky je dodanie tovarov v rámci zákazky s názvom: Modernizácia technického vybavenia na ZŠ v Kráľovskom Chlmci. V rámci tejto časti je dodávka tovarov zameraná na vybavenie odborných učební ZŠ. Podrobnosti o jednotlivých položkách sú uvedené v súťažných podkladoch, nakoľko je správcom systému obmedzený počet znakov v texte. V prípade, že v opise predmetu zákazky sa uvádzajú konkrétne názvy alebo zobrazenia postupov, tovarov a zariadení, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentov podľa ZVO. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. Na dodanie ekvivalentu je potrebné upozorniť v ponuke. Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ v opise predmetu zákazky. Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby komunikačným jazykom predmetnej technológie bol slovenský jazyk alebo český jazyk. Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ doručil aj návod na použitie a sprievodnú technickú dokumentáciu v slovenskom, resp. českom jazyku. Súčasťou obstarania predmetu zákazky bude aj dodanie, vynáška na miesto inštalácie, montáž a uvedenie do prevádzky predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Jednotlivé kúpne zmluvy nadobudnú platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že príslušný poskytovateľ pomoci odsúhlasí celý proces verejného obstarávania ako aj po jej zverejnení v zmysle platnej legislatívy. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky Výška zábezpeky je stanovená vo výške: a) pre časť A: 300,00 EUR b) pre časť B: 300,00 EUR c) pre časť C: 300,00 EUR Ak sa uchádzač rozhodne, že zábezpeku zloží na bankový účet verejného obstarávateľa, uvádzajú sa bližšie informácie k platbe: IBAN: SK 80 5200 0000 0000 0881 5140 (BIC: OTPVSKBX), s uvedením variabilného symbolu: IČO uchádzača a s uvedením textu v poznámke pre prijímateľa: Zabezpeka VO ucebne ZS - A/B/C (uviesť podľa časti ponuky). Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu.