Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia administratívnej budovy – Obecný úrad Ždaňa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Ždaňa
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
223 876,18
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. September 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Október 2019
Dátum otvárania ponúk:
17. Október 2019
Ponuka musí platiť do:
17. Október 2020
Miesto otvárania ponúk:
LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10,A, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ použitie elektronickú aukciu, čím postupuje podľa § 54 ZVO, t.j. otváranie ponúk je neverejné a údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia administratívnej budovy – Obecný úrad Ždaňa

Opis obstarávania

Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu: Rekonštrukcia administratívnej budovy Obecný úrad Ždaňa. Účelom stavby je zníženie primárnej spotreby energie pri prevádzke verejnej budovy: Obecného úradu v obci Ždaňa. Celá stavba sa nachádza v jednom stavebnom objekte SO 01 Obecný úrad. Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.. Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu: Rekonštrukcia administratívnej budovy Obecný úrad Ždaňa. Objekt obecného úradu je murovaná dvojpodlažná stavba s čiastočným podpivničením. Funkčne je rozdelená na dve časti: Obecný úrad a Kultúrna sála. Základné charakteristiky objektu Zastavaná plocha objektu: 881.48m2 Obostavaný objem objektu: 4822m3 Predmetom zákazky je: 01 - Zateplenie obvodového plášťa Výmená okien a dverí Zateplenie strechy Terasy Plošina Elektroinštalácia Ústredné vykurovanie Plynofikácia Zdravotechnika Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania (VO) sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.K SP sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 3. Toto VO sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom VO, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add 3.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené VO na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne VO na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu VO postupovať podľa § 39 ods. 6. ZVO 4.Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto VO sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk. 5.Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Zábezpeka: 6.500,00 EUR (slovom šesťtisícpäťsto €). 6.Uchádzač predkladá v ponuke k tovarom všetky dôkazy (aj doklady, ako napríklad katalógové listy,certifikáty), ktorými sa dá jednoznačne preukázať splnenie minimálnych požadovaných štandardov, ktoré sú uvedené v Projektovej dokumentácií a jej prílohách a vyplnenú zmluvu spolu s prílohami: rozpočet a harmonogram, tak ako je uvedené v SP. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: Objednávateľ neposkytuje preddavky. Objednávateľ bude uhrádzať cenu za dielo nasledovne: a)Časť ceny vo výške 60 % z ceny diela na základe čiastkovej faktúry vystavenej zhotoviteľom na základe zhotoviteľom predložených a určeným zástupcom objednávateľa písomne odsúhlasených súpisov skutočne zrealizovaných prác b)Časť ceny vo výške 40 % z ceny diela na základe konečnej faktúry vystavenej zhotoviteľom po prevzatí diela objednávateľom. 10. Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy predložiť : -potvrdenie o uzatvorenom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (Poskytovateľom) pri plnení predmetu zmluvy v predmete zákazky v zmysle SP. 11.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie , obstarávanie inovácii a je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 12. Predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, preto ho nie je možné deliť na časti. 13. VO pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html. 14.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO. 15.Ďalšie informácie sú kapacitných dôvodov v SP.