Vyhlásené obstarávanie

Budča, rozšírenie kanalizácie


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Budča
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 234 609,52
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232400-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. August 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
19. September 2019
Dátum otvárania ponúk:
19. September 2019
Ponuka musí platiť do:
19. September 2020
Miesto otvárania ponúk:
LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10,A, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ použitie elektronickú aukciu, čím postupuje podľa § 54 ZVO, t.j. otváranie ponúk je neverejné a údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Budča, rozšírenie kanalizácie

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa pre realizáciu projektu: Budča, rozšírenie kanalizácie. Realizácia zákazky bude podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.. Predmetom zákazky - stavby je dobudovanie splaškovej kanalizácie a odľahčovacej komory OK1. Navrhovaná splašková kanalizácia je gravitačná a v jednej časti obce tlaková s jednou čerpacou stanicou. Prevádzkovanie navrhovanej kanalizácie naväzuje na prevádzkovanie existujúcej kanalizácie v obci. Stavba pozostáva z nasledovných stavebných objektov: SO-01 Splašková kanalizácia SO-02 Odľahčovacia komora OK1 SO 03 NN prípojka k ČS

Doplňujúce informácie

1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania (VO) sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.K SP sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 3. Toto VO sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom VO, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add 3.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené VO na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne VO na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu VO postupovať podľa § 39 ods. 6. 4.Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto VO sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk. 5.Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Zábezpeka: 35.000,00 EUR (slovom tridsaťpäťtisíc €). 6.Uchádzač predkladá v ponuke k tovarom všetky dôkazy (aj doklady, ako napríklad katalógové listy,certifikáty), ktorými sa dá jednoznačne preukázať splnenie minimálnych požadovaných štandardov, ktoré sú uvedené v Projektovej dokumentácií a jej prílohách a vyplnenú zmluvu spolu s prílohami: rozpočet a harmonogram, tak ako je uvedené v SP. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: Objednávateľ neposkytuje preddavky. Objednávateľ bude uhrádzať cenu za dielo nasledovne: a)Časť ceny vo výške 60 % z ceny diela na základe čiastkovej faktúry vystavenej zhotoviteľom na základe zhotoviteľom predložených a určeným zástupcom objednávateľa písomne odsúhlasených súpisov skutočne zrealizovaných prác b)Časť ceny vo výške 40 % z ceny diela na základe konečnej faktúry vystavenej zhotoviteľom po prevzatí diela objednávateľom. 10. Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy predložiť : - platný certifikát o zavedení a používaní antikorupčného manažérskeho systému, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok vyplývajúcich z normy 10500:2011, alebo ekvivalent, -potvrdenie o uzatvorenom poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (Poskytovateľom) pri plnení predmetu zmluvy v predmete zákazky v zmysle SP. - platný certifikát normy ISO 22301:2012 alebo BS 25 999 alebo iného ekvivalentného štandardu pre zabezpečenie kontinuity podnikania v oblasti predmetu zákazky (v oblasti stavby) alebo ekvivalent . 11.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie , obstarávanie inovácii ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 12. Predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, preto ho nie je možné deliť na časti. 13. VO pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html. 14.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO. 15.Ďalšie informácie sú kapacitných dôvodov v SP.