Vyhlásené obstarávanie

Výkon operatívnej údržby v netechnologických objektoch


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
196 450,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50710000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. August 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
9. September 2019
Dátum otvárania ponúk:
9. September 2019
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o., zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Výkon operatívnej údržby v netechnologických objektoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú opravy a udržiavanie netechnologického majetku v nasledovnom rozsahu : - Opravy a údržba technického a strojného vybavenia a zariadenia budov operatívne opravy vodoinštalácie, kanalizácie, údržbárske práce na zariadeniach vzduchotechniky, ústredného kúrenia, výmena poškodených resp. nefunkčných súčastí - Opravy a údržba VTZ tlakových operatívne opravy a prevádzková manipulácia tlakové nádoby v OST, výmena poškodených resp. nefunkčných súčastí - Opravy a údržba stavebných konštrukcií drobné murárske práce, lokálne opravy omietok, malieb, priečok, obkladov, podláh, búracie práce (v malom rozsahu), výmena poškodených stavebných konštrukcií - Opravy a údržba elektroinštalácie a VTZ elektrických operatívne opravy elektroinštalácie, výmena svietidiel, žiaroviek, vypínačov, ističov, zásuviek, kabeláže - Oprava a údržba zariadení kancelárií operatívna údržba, stolárske a sklenárske práce, opravy nábytku - Opravy zámočníckych konštrukcií a zariadení operatívna údržba a opravy zámočníckych konštrukcií, dverí, okien a ostatných konštrukcií, výmena poškodených alebo nefunkčných súčastí. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Opravy a udržiavanie netechnologického majetku v nasledovnom rozsahu : - Opravy a údržba technického a strojného vybavenia a zariadenia budov operatívne opravy vodoinštalácie, kanalizácie, údržbárske práce na zariadeniach vzduchotechniky, ústredného kúrenia, výmena poškodených resp. nefunkčných súčastí - Opravy a údržba VTZ tlakových operatívne opravy a prevádzková manipulácia tlakové nádoby v OST, výmena poškodených resp. nefunkčných súčastí - Opravy a údržba stavebných konštrukcií drobné murárske práce, lokálne opravy omietok, malieb, priečok, obkladov, podláh, búracie práce (v malom rozsahu), výmena poškodených stavebných konštrukcií - Opravy a údržba elektroinštalácie a VTZ elektrických operatívne opravy elektroinštalácie, výmena svietidiel, žiaroviek, vypínačov, ističov, zásuviek, kabeláže - Oprava a údržba zariadení kancelárií operatívna údržba, stolárske a sklenárske práce, opravy nábytku - Opravy zámočníckych konštrukcií a zariadení operatívna údržba a opravy zámočníckych konštrukcií, dverí, okien a ostatných konštrukcií, výmena poškodených alebo nefunkčných súčastí. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/422347 . Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 3 900,- EUR. g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva bude uzavretá na dobu určitú odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, najskôr však od 1.1.2020 do 31.12.2022. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako reverzný postup v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.