Vyhlásené obstarávanie

Komunitné centrum Očová


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Očová
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
233 459,75
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212100-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. August 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
9. September 2019
Dátum otvárania ponúk:
9. September 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zvolensko OZ, J. Matušku 985/2, 960 01 Zvolen
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Komunitné centrum Očová

Opis obstarávania

Jedná sa o zbúranie a výstavbu novej jednopodlažnej budovy so sedlovou strechou. Architektonicky a proporciou hmoty je objekt prispôsobený okolitej zástavbe. Je smerovaný do modernejšieho výrazu, ktorý lepšie spĺňa požiadavky využitia objektu. Interiéry objektu sú presvetlené a vzdušné. Materiálovo sú povrchy stien objektu riešené ako kombinácia jemne štrukturovanej omietky a plastových okien.. Bližšia špecifikácia je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov

Doplňujúce informácie

1.Uchádzač predloží ponuku elektronickým spôsobom, prostredníctvom systému EVO v súlade s §20 ZVO. 2. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. verejný obstarávateľ bude uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO, vrátane posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a/alebo ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile verejného obstarávateľa. Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému EVO, ver. 18. Po spustení IS EVO ver. 18 je potrebné, aby sa uchádzači v informačnom systéme registrovali. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v novej verzii systému EVO je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované v príručkách, zverejnených na portáli EVO (UVO).Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní [napr. žiadosť o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov (§ 40 ods. 4 ZVO) alebo žiadosť o vysvetlenie ponúk (§ 53 ods. 1 ZVO), žiadosť o vysvetlenie neobvykle nízkej ceny (§ 53 ods. 2 ZVO), žiadosť o predloženie dokladov nahradených JED (§ 39 ods. 6 ZVO), vylúčenie uchádzača/ponuky (§ 40 ods. 6, § 53 ods. 5 ZVO), zaslanie informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk (§ 55 ods. 2 ZVO) a vysvetlenia, vyjadrenia, dôkazy alebo doklady poskytnuté uchádzačom] sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých zákon o verejnom obstarávaní spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. Odoslaním takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO sa písomnosť dostáva do sféry dispozície uchádzača alebo do sféry dispozície verejného obstarávateľa, o čom je notifikovaný IS EVO na jeho emailovú adresu. V procese verejného obstarávania je preto potrebné sledovať notifikácie IS EVO. Komunikácia prostredníctvom emailu sa nepovažuje za elektronické doručovanie podľa zákona o e-governmente ani podľa § 20 ods. 1 a nasl. ZVO. 3.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JEDom. 5.Obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. 6.Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi, službami a prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť 7.Zmluva s Zhotoviteľom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky,V prípade neuzavretia zmluvy o NFP, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu bez akýchkoľvek sankcií anulovať. 8.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 7 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov. 9.Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.