Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie administratívnej budovy v spoločnej správe ÚGKK SR, GKÚ a VÚGK


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad geodézie, kartografie a katastra SR
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
750 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Júl 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
10. September 2019
Dátum otvárania ponúk:
10. September 2019
Ponuka musí platiť do:
10. September 2020
Miesto otvárania ponúk:
Úrad geodézie, kartografie a katastra SR, Chlumeckého 2, 820 12 Bratislava - mestská časť Ružinov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk je uchádzač oprávnený zúčastniť sa prostredníctvom svojho/svojich štatutárneho/štatutárnych orgánu/orgánov, resp. môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zateplenie administratívnej budovy v spoločnej správe ÚGKK SR, GKÚ a VÚGK

Opis obstarávania

Zateplenie administratívnej budovy v spoločnej správe ÚGKK SR, GKÚ a VÚGK, príprava na certifikáciu energetickej efektívnosti budovy a uskutočnenie súvisiacich stavebných prác a úprav. Zateplenie administratívnej budovy v spoločnej správe ÚGKK SR, GKÚ a VÚGK, príprava na certifikáciu energetickej efektívnosti budovy a uskutočnenie súvisiacich stavebných prác a úprav. Stavebné práce budú pozostávať zo zateplenia obvodového plášťa a strechy v plnom rozsahu, exteriérových úprav súvisiacich so zateplením, výmeny oplechovania atík a ostatných klampiarskych výrobkov súvisiacich s riešením fasády (vonkajšie parapety a oplechovania), výmeny zámočníckych výrobkov súvisiacich s riešením zateplenia (vetracie mriežky a pod.), bleskozvodu, náterov existujúcich zámočníckych výrobkov a súvisiacich stavebných prác a stavebných úprav za účelom zvýšenie energetickej hospodárnosti budovy.

Doplňujúce informácie

1.Toto verejné obstarávanie bude prebiehať podľa § 112 ods. 6 ZVO prostredníctvom systému EO EKS a je prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle (URL) https://eo.eks.sk/. 2. Podrobné informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Verejný obstarávateľ uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania, ktorý je zverejnený na EKS sú upravené v rozsahu zákona základné podmienky používania elektronickej podpory procesov vo verejnom obstarávaní najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Odkaz na webovú stránku: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10 3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/XXX. V profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO sa zároveň uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty na uvedenej adrese elektronickej tabule. 4. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk zverejnenej na Elektronickej tabuli a v záložke Lehoty predmetných súťažných podkladov v rámci predmetnej zákazky za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená elektronicky funkcionalitou EO EKS dostatočne vopred. 5. JED - v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európskym dokumentom, môže použiť formulár, ktorý tvorí samostatnú prílohu súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). V prípade, že požadované doklady sú pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt uvedie v JED-e informácie potrebné na prístup do týchto databáz, najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, kedykoľvek v priebehu postupu verejného obstarávania žiadať predloženie, či už všetkých dokladov alebo len niektorých, ktoré boli nahradené JED-om. Ak verejný obstarávateľ má k dokladom prístup nebude ich od uchádzača vyžadovať a požadované informácie získa na základe prístupu do elektronickej databázy. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 7. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie; nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.