Vyhlásené obstarávanie

Dodanie stroja na úpravu ľadu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Nové Mesto nad Váhom
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
95 200,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34114000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Apríl 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Apríl 2019
Dátum otvárania ponúk:
24. Apríl 2019
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Nové Mesto nad Váhom, Čsl.armády 1, 91532 Nové Mesto nad Váhom
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Dodanie stroja na úpravu ľadu

Opis obstarávania

Cieľom verejného obstarávateľa je výber dodávateľa stroja na úpravu ľadu. Stroj na úpravu ľadu - nový , ks 1 Parametre: -rozmer stroja : 4m - 4,20m x 2,15m x 2m -2,2 m -pohon : elektrický -polomer otáčania :max.: 4,5 m -pohon : 4 x 4 -osvetlenie roľby : led svetlá, predné , zadné , bočné , denné svietenie -Signalizácia spätného chodu -Pneumatiky na všetkých kolesách vrátane hrotov -Integrovaná bočná rotačná kefa na ometanie okolo mantinelov -Senzor: vlhkosti ovzdušia, teploty vody,teploty ľadu, teploty vzduchu -Bočná fréza na komplexnú úpravu ľadu pri mantineloch -Snehová nádrž: objem nádrže: min.3 m3 -Nádrž na vodu : plastová s objemom min.800 l -Proporcionálne nanášanie vody na ľad v závislosti na rýchlosť jazdy -Zadný suport s rozmerom 2,15 m -Stály prítlak suportu -Max.hĺbka rezu min. 0,5 cm -Nastavenie hĺbky rezu s čidlom pre kontrolu rezu s elektronickým nastavením záberu -Núdzové tlačidlo pre okamžité vypnutie pri nebezpečenstve, alarm spätného chodu -počet nožov : 2 ks -rozotieracia plachta - bočné zrkadlo -akumulátor : 80V, výkon min.620Ah, min.15 úprav na jedno nabitie -nabíjačka baterií , doba nabitia do 8 hod. -indikátor stavu batérie -patentový systém výmeny noža jedným pracovníkom -patentový systém čistenia šnekov -dotykový farebný display, multifuknčný s vysokým rozlíšením -jednotka riadenia joystick -brzdy: olejová parkovacia , nožná, posilovač riadenia -indikátor nedostatku vody -manuálne napúšťanie vody -hydraulické ovládanie zažehlovacej handry -plnoautomatický systém úpravy ľadovej plochy -zvukový signál pri cúvaní -drtič snehu -elektromotory bezúdržbové -predná ,zadná kamera -doprava na miesto plnenia -uvedenie do prevádzky so zaškolením obsluhy, návod na obsluhu, kompletná dokumentácia s katalógom náhradných dielov -záručná doba 24 mesiacov servis: do 24 hodín od nahlásenia poruchy

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné prostredníctvom: https://jozefine.proebiz.com. 2.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. 3.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. V súlade s § 114 ods.1 ZVO hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.. 5.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 6. Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 112 ods.6 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenia ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Proebiz- JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 8. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 9.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikácia je možná týmito spôsobmi: -a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú minimálne 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky.