Vyhlásené obstarávanie

Deinštitucionalizácia DSS a ZPS Rača


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 265 365,85
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Marec 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Apríl 2019
Dátum otvárania ponúk:
15. Apríl 2019
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2019
Miesto otvárania ponúk:
Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 15

Výsledky

Deinštitucionalizácia DSS a ZPS Rača

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na výstavbe dvojdomu na ul Račianska č. 105, Bratislava a rekonštrukcii stavebného objektu na ul. Strelkova č. 2 v Bratislave.. Predmetom 1. časti sú stavebné práce na stavebnom objekte Domova sociálnych služieb a Zariadenie pre seniorov Rača (ďalej aj DSS a ZPS Rača) na Račianskej ulici č. 105 v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie (ďalej tiež ako PD) a zmluvných podmienok. Stavebné práce zahŕňajú výstavbu jednopodlažného rodinného dvojdomu s kapacitou 12 fyzických osôb pre potreby poskytovania sociálnych služieb. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedená v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 02/2017.Predmetom 2. časti sú stavebné práce na stavebných objektoch DSS a ZPS Rača na Strelkovej ulici č. 2, v rozsahu prác a dodávok podľa projektových dokumentácií a zmluvných podmienok. Stavebné práce zahŕňajú komplexnú rekonštrukciu v dvoch etapách: rekonštrukcia 2-podlažného objektu so suterénom na Strelkovej ulici č. 2 spojenú so zmenou dispozičného riešenia vnútorných priestorov za účelom vytvorenia nového stavebného konceptu a úpravu exteriéru. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedená v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 07/2017 a 09/2018.

Doplňujúce informácie

1. Na zabezpečenie záväzku sa od úspešného uchádzača vyžaduje zádržné vo výške zadrží 10 % z hodnoty každej faktúry vrátane DPH. Zádržné sa zhotoviteľovi vyplatí do 90 dní od odovzdania diela. Podrobnosti sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo. Podľa § 41 ods. 1 písm. a) zákona verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom. Zároveň verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje splnenie podmienok podľa § 41 ods. 1 písm. b) zákona. Zákazka bude financovaná zo štrukturálnych fondov EÚ. Verejný obstarávateľ upozorňuje na osobitný režim fakturácie, ktorý je uvedený v návrhu zmluvy o dielo. 2. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil v zmysle § 114 ods. 1 zákona o VO. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 4. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18.0) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Bližšie informácie k spôsobu zaevidovania sa do verejnej súťaže konvertovanej do IS EVO ver. 18.0 zo strany uchádzača sú uvedené v príručke (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky5f7.html) a krátkych inštruktážnych videách (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/videonavody-5f9.html) zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 5. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 25 000,- EUR pre 1. časť/výstavba dvojdomu a 40 000,- EUR pre 2.časť/rekonštrukcia objektu. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6.Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.