Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie IV. sekcie objektu TÚ LF UPJŠ v Košiciach


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 146 154,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214400-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. December 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Január 2019
Dátum otvárania ponúk:
28. Január 2019
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2019
Miesto otvárania ponúk:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Zateplenie IV. sekcie objektu TÚ LF UPJŠ v Košiciach

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zateplenie IV. sekcie objektu Teoretických ústavov Lekárskej fakulty UPJŠ v Košiciach, za účelom zvýšenia energetickej hospodárnosti budovy v zmysle zákona č. 555/2005. IV. sekcia objektu je štvorpodlažná s dvoma podlažiami zapustenými do terénu. Budova slúži pre administratívne a študijné účely. Nachádzajú sa tu priestory knižnice, študentskej jedálne, auly, dve posluchárne a priestory zázemia. Stavebné práce budú pozostávať z búracích prác (mimo časti s umeleckým dielom), odstránenie nesúdržných častí mozaikového obkladu a brizolitovej omietky, demontáž výplňových, klampiarskych a zámočníckych konštrukcií, odborného reštaurátorského vyčistenia kamennej fasády s umeleckým dielom s finálnym zafixovaním povrchu, zateplenia obvodového a strešného plášťa, výmeny všetkých pôvodných výplňových konštrukcií, okien, zasklených stien a vstupných dvier, interiérových opráv súvisiacich s výmenou výplňových konštrukcií, výmeny zámočníckych výrobkov súvisiacich s riešením zateplenia, výmeny bleskozvodu vrátane uzemnenia, náterov a opravy existujúcich zámočníckych výrobkov, oporných múrov.. Podrobný rozsah prác predmetu zákazky je definovaný v textovej a grafickej časti projektovej dokumentácii, ktorá je neoddeliteľnou časťou súťažných podkladov a tvorí súčasť súťažných podkladov časti B1. Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/1036, zároveň ponúka prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Na adrese www.ezakazky.sk/upjs, klikne záujemca na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému svojimi prihlasovacími údajmi (ak už má vytvorené konto) alebo klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. Na základe žiadosti o súťažné podklady doručenej verejnému obstarávateľovi prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk, bude mať povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk, najneskôr však 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/1036, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa. Postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska podľa ustanovenia § 114 ods. 9 (ďalej ako jednoobálková podlimitná zákazka) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 60 000,00 (slovom Šesťdesiattisíc) eur. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v SP.