Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky Predmetom zákazky je komplexné vykonávanie servisných a opravárenských prác na služobných motorových vozidlách Žilinskej univerzity v Žiline. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedený v bode 36 Prílohy č. 1 k súťažným podkladom Opis predmetu zákazky..
.Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady elektronicky a stanovuje ďalšiu elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača - Príručka EVO pre Záujem-cu/Uchádzača - Verejná súťaž (verzia 2.8.2012), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 50.01 pod názvom: SERVIS A ÚDRŽBA SLUŽOBNÝCH MOTOROVÝCH VOZIDIEL. 2. Súťažné podklady sú prístupné zaregistrovaným záujemcom do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (po schválení záujemcu verejným obstarávateľom má záujemca priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom), a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom systému EVO. 4. Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov týkajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní a odporúčania na aplikáciu týchto ustanovení v systéme EVO sú obsiahnuté v Metodickom pokyne k systému EVO, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny. 5. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html,ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu, Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: hel-pdesk_evo@uvo.gov.sk. 7. Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako Kritériá bude v súlade s ust. § 41 ods. 2 a 3 zákona oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Detailný popis požiadaviek na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.