Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia návštevnej infraštruktúry arboréta Kysihýbel


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národné lesnícke centrum (NLC)
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
510 965,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. November 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
11. December 2018
Dátum otvárania ponúk:
11. December 2018
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2019
Miesto otvárania ponúk:
NÁRODNÉ LESNÍCKE CENTRUM, T. G. Masaryka 22, 960 92 Zvolen, Slovensko - zasadacia miestnosť.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke. Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ZVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 7

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia návštevnej infraštruktúry arboréta Kysihýbel. Stavba sa delí na nasledujúce stavebné objekty: SO1 Prevádzková budova SO2 Prednáškový altánok SO3 OplotenieSO4 Spevnená plocha SO5 Chodníky SO6 Vŕtaná studňa SO7 Prívodné potrubie SO8 Terénne úpravy SO9 Fotovoltaicky zdroj s príslušenstvom SO10 - Záhradná infraštruktúra a doplnky: lavičky, mostík, altánok a vyhotovenie realizačného projektu stavby. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia návštevnej infraštruktúry arboréta Kysihýbel. Stavba sa delí na nasledujúce stavebné objekty: SO1 Prevádzková budova SO2 Prednáškový altánok SO3 OplotenieSO4 Spevnená plocha SO5 Chodníky SO6 Vŕtaná studňa SO7 Prívodné potrubie SO8 Terénne úpravy SO9 Fotovoltaicky zdroj s príslušenstvom SO10 - Záhradná infraštruktúra a doplnky: lavičky, mostík, altánok a vyhotovenie realizačného projektu stavby. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. 2.Súťaž sa realizuje ako elektronická cez modernizovanú verziu systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/ a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez modernizovanú verziu systému EVO. Na účasť v súťaži je potrebné si preštudovať potrebné príručky modernizovaného systému EVO v zmysle usmernení na portáli: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne elektronicky prostredníctvom modernizovanú verziu systému EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. 3. Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky na Profile verejného obstarávateľa:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9427 4. V prípade, že pred vytvorením príslušného podania - ponuky, používateľ nie je prihlásený do IS UVO, je potrebné sa prihlásiť. Pre podanie ponuky je potrebné, aby prihlásený používateľ bol už registrovaný pre hospodársky subjekt, za ktorý chce podať príslušnú žiadosť. 5.Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo. 6. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne platnosť dňom jej podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia na webovom sídle objednávateľa v súlade s ust. § 47a Obchodného zákonníka, po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že: a) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si objednávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 7. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti, môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto jednotným európskym dokumentom. 8. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje v sume 15 000,- EUR. Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Doklady a dokumenty požadované na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky sa nachádzajú špecifikované v súťažných podkladoch v kap. B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY v bode 3. 10. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie,nie je obstarávanie inovácií, ani nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 11. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.