Vyhlásené obstarávanie

Poistenie hnuteľného a nehnuteľného majetku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trenčín
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
195 713,87
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66515200-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Október 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Október 2018
Dátum otvárania ponúk:
25. Október 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese: Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2,911 64 Trenčín, Slovenská republika Poschodie: prízemie Miestnosť: malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrade v Trenčíne.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Pri použití elektronickej aukcie je podľa § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby poistenie hnuteľného a nehnuteľného majetku (ďalej len poistenie majetku), ktorej výsledkom bude Rámcová poistná dohoda (ďalej len zmluva alebo dohoda) uzatvorená na 4 roky s verejným obstarávateľom mestom Trenčín ako centrálnou obstarávacou organizáciou a následne budú medzi úspešným uchádzačom a každým verejným obstarávateľom uvedeným v bode 2.5. tejto časti súťažných podkladov, pre ktorých verejný obstarávateľ Mesto Trenčín obstaráva predmet zákazky uzatvorené Realizačné poistné zmluvy. Zákazku vyhlasuje verejný obstarávateľ Mesto Trenčín ako centrálna obstarávacia organizácia (ďalej len verejný obstarávateľ), nakoľko verejný obstarávateľ obstaráva predmet zákazky aj pre organizácie (ktorých zriaďovateľom je verejný obstarávateľ), ktoré po určení úspešného uchádzača a uzatvorení Rámcovej poistnej dohody medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom následne samostatne uzatvoria Realizačné poistné zmluvy na predmet zákazky s úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ Mesto Trenčín a organizácie, ktorých zriaďovateľom je verejný obstarávateľ Mesto Trenčín (ďalej len verejní obstarávatelia podľa bodu 2.5.) nebudú mať povinnosť uzavrieť Rámcovú poistnú dohodu a Realizačné poistné zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, ak by si poistenie majetku vyžadovalo iný postup vzhľadom na osobitné podmienky poistenia majetku, ktoré by boli požadované poskytovateľom finančných prostriedkov použitých na obstaranie majetku, ktorý by mal byť predmetom poistenia. 2.5.Verejný obstarávateľ obstaráva predmet zákazky pre tieto organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Trenčín: Mesto Trenčín, Mierové nám.č.2, 911 64 Trenčín, IČO:00312037DIČ:2021079995 Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Soblahovská 65, 912 50 Trenčín, IČO:37920413DIČ:2021916083 Školské zariadenia mesta Trenčín, m. r. o., Mládežnícka 4, 911 01 Trenčín, IČO:36129755 DIČ:2021677845 Sociálne služby mesta Trenčín, m. r. o., Piaristická 42, 911 01 Trenčín, IČO:36124702DIČ:2021611878 Základná škola, Bezručova 66, 911 01 Trenčín, IČO:31870431DIČ:2021311798 Základná škola, Dlhé hony 1, 911 01 Trenčín, IČO:36126543DIČ:2021609612 Základná škola, Hodžova 37, 911 01 Trenčín IČO:36126918DIČ:2021609051 Základná škola, Kubranská 80, 911 01 Trenčín, IČO:31201431DIČ:2020968972 Základná škola, L. Novomeského 11, 911 08 Trenčín, IČO:36126551DIČ:2021607324 Základná škola, Veľkomoravská 12, 911 05 Trenčín, IČO:34008306DIČ:2021265147 Základná škola, Východná 9, 911 08 Trenčín, IČO:36126608DIČ:2021609579 Základná škola, Na dolinách 27, 911 05 Trenčín, IČO:36125971DIČ:2021607280 Základná umelecká škola Karola Pádivého, Nám. SNP 2, 911 89 Trenčín, IČO:34000071DIČ:2021325570 Materská škola, Šafárikova , 911 01 Trenčín IČO: 42281741 DIČ:2023973897 (ďalej len verejní obstarávatelia podľa bodu 2.5.) Poznámka: Verejný obstarávateľ si na plnenie Rámcovej poistenej dohody a následných Realizačných zmlúv zabezpečí sám Samostatného finančného agenta podľa zákona č. 186/2009 Z.z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Oddiel B.1 Opis predmetu obstarávania.. Predmetom zákazky je poskytnutie služby poistenie hnuteľného a nehnuteľného majetku (ďalej len poistenie majetku), ktorej výsledkom bude Rámcová poistná dohoda (ďalej len zmluva alebo dohoda) uzatvorená na 4 roky s verejným obstarávateľom mestom Trenčín ako centrálnou obstarávacou organizáciou a následne budú medzi úspešným uchádzačom a každým verejným obstarávateľom uvedeným v bode 2.5. tejto časti súťažných podkladov, pre ktorých verejný obstarávateľ Mesto Trenčín obstaráva predmet zákazky uzatvorené Realizačné poistné zmluvy. Zákazku vyhlasuje verejný obstarávateľ Mesto Trenčín ako centrálna obstarávacia organizácia (ďalej len verejný obstarávateľ), nakoľko verejný obstarávateľ obstaráva predmet zákazky aj pre organizácie (ktorých zriaďovateľom je verejný obstarávateľ), ktoré po určení úspešného uchádzača a uzatvorení Rámcovej poistnej dohody medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom následne samostatne uzatvoria Realizačné poistné zmluvy na predmet zákazky s úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ Mesto Trenčín a organizácie, ktorých zriaďovateľom je verejný obstarávateľ Mesto Trenčín (ďalej len verejní obstarávatelia podľa bodu 2.5.) nebudú mať povinnosť uzavrieť Rámcovú poistnú dohodu a Realizačné poistné zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, ak by si poistenie majetku vyžadovalo iný postup vzhľadom na osobitné podmienky poistenia majetku, ktoré by boli požadované poskytovateľom finančných prostriedkov použitých na obstaranie majetku, ktorý by mal byť predmetom poistenia. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa, resp. z rozpočtov verejných obstarávateľov podľa bodu 2.5., pre ktorých verejný obstarávateľ obstaráva predmet zákazky. S úspešným uchádzačom bude uzavretá Rámcová poistná dohoda na 4 roky s poistným obdobím 1 technický rok. Rámcová poistná dohoda nadobúda platnosť dňom jej podpísania oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán a účinnosť v deň nasledujúci po dni, v ktorom bude táto Rámcová poistná dohoda zverejnená v súlade s § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka, najskôr však v deň začiatku 1. poistného obdobia podľa bodu 6.2.3.. Začiatok prvého poistného obdobia bude v Rámcovej poistnej dohode stanovený od 01.01.2019 (v Rámcovej poistnej dohode úspešný uchádzač uvedie výšku poistného za 1. poistné obdobie celkom za všetkých verejných obstarávateľov podľa bodu 2.5 a výšku prvej splátky poistného ako alikvotné poistné, ktoré vypočíta úspešný uchádzač v prípade poistného obdobia na technický rok sa alikvotné poistné bude rovnať poistnému za splátku poistného Prílohou tejto dohody bude Kalkulácia ponukovej ceny, aktualizovaná po e- aukcii ) Vzhľadom k tomu, že elektronické formuláre nových výziev používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18.4.2016 obsahujú z tech. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním príslušných formulárov limitáciu na počet znakov, na základe metod. usmernenia č. 8276-5000/2016 z 18.5.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A1 a B1.

Doplňujúce informácie

1. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom/záujemcami a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi (ak nie v súťažných podkladoch uvedené inak). JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 2.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v profile verejného obstarávateľa tu: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695 a súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE ( verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link na tieto dokumenty). 3.Pokiaľ sa v súťažných podkladoch hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj verejného obstarávateľa). V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predloženie dokumentov (originálov alebo overených kópii), ktoré boli obsahom elektronickej ponuky. Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z,z, v platnom znení. Všetky dokumenty tvoriace obsah ponuky musia byť predložené verejnému ob. elektronicky, pričom el. formu dokumentu musí uchádzač vyhotoviť z originálu alebo z úradne overenej fotokópie originálu dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak) s tým, že v prípade žiadosti podľa § 40, resp. § 53 zákona č. 343/2015 Z.z. v platnom znení musí uchádzač predložiť verejným ob. požadované dokumenty v papierovej podobe vo forme originálu alebo úradne overenej fotokópie originálu dokumentu. Verejný obstarávateľ pristúpi k žiadosti o predloženie papierovej formy dokumentu len výnimočne, napr. v prípade pochybnosti o autenticite alebo nepozmenenia elektronicky predloženého dokladu. 4.Verejný obstarávateľ na základe § 114 ods. 9 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk a zároveň ver. ob. vyhodnotí spln. podmienok účasti uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 5. Pri JEDe: Ver. obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podm. účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 6.V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bankovej záruky musí byť doklad o bankovej záruke predložený v lehote na predkladanie ponúk v papier. podobe ako originál (nestačí overená fotokópia!!!). (Uvedený dokument je predtým potrebné aj naskenovať do ponuky v Josephine). Bližšie uvedené v SP časť A1