Vyhlásené obstarávanie

Komunitné centrum Zadné Halny, Brezno


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Brezno
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
393 382,11
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. August 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
19. September 2018
Dátum otvárania ponúk:
19. September 2018
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2019
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v sídle verejného obstarávateľa: Nám. M.R.Štefánika 1, Brezno
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 9

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zhotovenie stavby Komunitné centrum Zadné Halny. Nová budova komunitného centra bude postavená na základoch pôvodnej budovy, ktorá sa v minulosti využívala ako komunitné centrum, avšak bola zničená požiarom tak, že nebolo možné ju opraviť, ani rekonštruovať a v súčasnej dobe nemá súpisné číslo. Z pôvodnej budovy zostali len časti obvodových múrov, ktoré budú zhotoviteľom odstránené a použité budú len pôvodné základy, na ktorých bude vystavaná budova nového komunitného centra. Návrh objektu komunitného centra vychádza z priestorových daností pôvodného pôdorysu a dispozícií, ktorých úpravou sa dosiahnu lepšie úžitkové vlastnosti pre novú funkciu. Novovybudovaný objekt bude troj-trakt prístupný z viacerých vchodov. Bude spĺňať štandardy komunitného centra s maximálnymi požiadavkami na priestory.. Predmetom zákazky je zhotovenie stavby Komunitné centrum Zadné Halny. Nová budova komunitného centra bude postavená na základoch pôvodnej budovy, ktorá sa v minulosti využívala ako komunitné centrum, avšak bola zničená požiarom tak, že nebolo možné ju opraviť, ani rekonštruovať a v súčasnej dobe nemá súpisné číslo. Z pôvodnej budovy zostali len časti obvodových múrov, ktoré budú zhotoviteľom odstránené a použité budú len pôvodné základy, na ktorých bude vystavaná budova nového komunitného centra. Návrh objektu komunitného centra vychádza z priestorových daností pôvodného pôdorysu a dispozícií, ktorých úpravou sa dosiahnu lepšie úžitkové vlastnosti pre novú funkciu. Novovybudovaný objekt bude troj-trakt prístupný z viacerých vchodov. Bude spĺňať štandardy komunitného centra s maximálnymi požiadavkami na priestory. V 1. NP budú vytvorené dve spoločenské miestnosti - klubovne, recepcia pri hlavnom vchode, sociálne zariadenia, sklady, stredisko osobnej hygieny, v ktorom budú sprchy, umývadlá a šatne oddelene pre ženy a pre mužov, kancelárie pre komunitných pracovníkov, vytvorená a zariadená bude kuchyňa pre praktické tréningy varenia, všeobecná učebňa aj dielňa pre výučbu základných remeselných zručností. Celkovo bude vytvorený priestor s úžitkovou plochou v 1. NP 413,56 m2. 2. NP je v podstate súčasťou strešnej konštrukcie, podkrovným priestorom, ktorý je nevyhnutné vybudovať. Podľa navrhnutej projektovej dokumentácie bude zrealizovaná príprava pre zdravotechniku, kúrenie a elektriku. Prípravou sa rozumie zabezpečenie vertikálneho stúpacieho potrubia zdravotechniky, kúrenia a elektriky, ktoré budú ukončené tesne nad úrovňou podlahy 2. NP. V tejto fáze realizácie nebude riešené budovanie priečok, omietok, obkladov, ani žiadnych rozvodov v 2. NP. Budovu bude možné skolaudovať aj bez sfunkčnenia 2. NP, nakoľko funkčnosť, účelnosť a bezpečnosť objektu bude zachovaná. Budova je komplexne riešená ako bezbariérová v úrovni 1. NP, v ktorom bude umiestnené WC pre hendikepovaných a všetky priestory, vrátane vchodu budú bezbariérové.

Doplňujúce informácie

1. Lehota na zhotovenie diela je 9 mesiacov od výzvy verejného obstarávateľa, najneskôr však do 30.09.2019, podľa toho, čo nastane skôr. 2. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov podľa § 46 ods. 1 zákona zábezpeku vo výške 11 500 €. 3. Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej forme, ani ich nezasiela e-mailom. Súťažné podklady sú bez obmedzenia a bez poplatkov prístupné v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO na adrese uvedenej v bode I.3 tejto výzvy a na webovom sídle verejného obstarávateľa (zmluva, návrh na plnenie kritéria, výkaz výmer, formuláre Subdodávatelia a subdodávky a Potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác aj vo worde/exceli) na adrese https://www.brezno.sk/podlimitne-zakazky/. Rovnakým spôsobom budú prístupné aj všetky prípadné vysvetlenia súťažných podkladov a podmienok účasti. 4. Verejný obstarávateľ uplatňuje v tomto postupe zadávania zákazky pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi prechodné ustanovenie § 187 ods. 8 zákona. 5. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie a podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie zelené VO so sociálnymi aspektmi. __________________________ pokračovanie bodu III.1.3 tejto výzvy: - autorizačné osvedčenie podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. ekvivalent obdobného osvedčenia vydaného v krajine Európskej únie; túto podmienku účasti uchádzač preukáže platným osvedčením osoby - uchádzač predloží fotokópiu dokladu s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie vydané. Z predloženého životopisu bude zrejmé: - pozícia, pre ktorú preukazuje podmienku účasti - meno a priezvisko osoby - kontaktné údaje - údaje o najvyššom dosiahnutom vzdelaní a odbornej kvalifikácii (inštitúcia, od - do, získaný titul/osvedčenie) - prehľad zamestnaní/odbornej praxe s uvedením zamestnávateľa/odberateľa, trvania pracovného pomeru/trvania uskutočnených prác a pozície, ktorú príslušná osoba zastávala - praktické skúsenosti príslušnej osoby (názov funkcie/pozície zastávanej osobou na projekte, obchodné meno a adresa dodávateľa, obchodné meno a adresa odberateľa, názov projektu, opis projektu, doba realizácie projektu (od - do), meno, priezvisko, funkcia, telefónne číslo a e-mailová adresa osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť), - dátum a podpis osoby. Z predloženého životopisu a osvedčenia musí vyplývať splnenie všetkých vyššie uvedených požiadaviek na osobu stavbyvedúceho. Odôvodnenie primeranosti: Zaradenie podmienky účasti na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača podľa § 34 ods. 1 písm. g) sleduje cieľ vybrať takého dodávateľa, ktorý disponuje osobou s kvalifikáciou a skúsenosťami potrebnými na kvalifikované plnenie predmetu zákazky. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a minimálna požadovaná úroveň zodpovedá obstarávanému predmetu zákazky. D. Minimálna úroveň: Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 v oblasti predmetu zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou alebo iný dôkaz o vykonaných rovnocenných opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona zadefinoval v súbehu s § 36 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu, že cieľom verejného obstarávateľa je vybrať takého uchádzača, ktorý má zavedené procesy environmentálneho manažérstva, ktorý svoje zavedené procesy stabilizuje, zaoberá sa ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby zákazníkov.