Dodávka technickych zariadení pre vybavenie zbereného dvora v obci Banská Belá. komunálne vozidlo s hákovym nosičom kontajnerov a s vlastnou hydraulikou, kontajner pre hákovy nosič 3 ks, šmykom riadeny nakladač, automobilová mostová váha - 1 ks.. Komunálne vozidlo s hákovym nosičom kontajnerov a s vlastnou hydraulikou - 1 ks. Podrobná špecifikácia sa nachádza v súťažnych podkladoch a ich prílohách.Predmetom dodávky sa rozumie aj jej doprava a zaškolenie vyčleneného pracovníka verejného obstarávateľa, resp. konečného užívateľa obstarávaných tovarov.Kontajner pre hákovy nosič 3 m3 - 3 ks. Podrobná špecifikácia sa nachádza v súťažnych podkladoch a ich prílohách. Predmetom dodávky sa rozumie aj jej doprava a zaškolenie vyčleneného pracovníka verejného obstarávateľa, resp. konečného užívateľa obstarávaných tovarov.Šmykom riadený nakladač - 1 ks. Podrobná špecifikácia sa nachádza v súťažnych podkladoch a ich prílohách. Predmetom dodávky sa rozumie aj jej doprava a zaškolenie vyčleneného pracovníka verejného obstarávateľa, resp. konečného užívateľa obstarávaných tovarov.Automobilová mostová váha 1 ks, podrobná špecifikácia sa nachádza v súťažnych podkladoch a ich prílohách.Predmetom dodávky sa rozumie aj jej doprava, montáž a zaškolenie vyčleneného pracovníka verejného obstarávateľa, resp. konečného užívateľa obstarávaných tovarov.
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5350. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejny obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažnych podkladov zverejňovať v profile. 3. Verejny obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 4. Verejny obstarávateľ upozorňuje dodržanie zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora. 5. V prípade ak úspešny uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorymi preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešnym uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne. 6. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejny obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8,10 a 12 na viac ako 10 pracovnych dní. 7. Verejný obstarávateľ predkladá vsúťažných podkladoch návrh Kúpnej zmluvy , ktorá je súčasne neoddeliteľnou časťou súťažných podkladov. Uchádzač predloží kpodpísanému návrhu Kúpnej zmluvy špecifikáciu ponúknutých tovarov. Vyžaduje sa, aby úspešný uchádzač uviedol v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia, alebo čestné vyhlásenie, že nevyužije subdodávateľov. 8. Podmienky a pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažnych podkladoch sa riadia ZVO.