Vyhlásené obstarávanie

Brezovica - technické vybavenie za účelom zvýšenia kapacity pre zber a zhodnocovanie BRKO


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Brezovica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
220 453,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Júl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
6. August 2018
Dátum otvárania ponúk:
6. August 2018
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2019
Miesto otvárania ponúk:
Obec Brezovica, Obecný úrad Brezovica 59, 082 74 Brezovica, zasadačka obecného úradu.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 4

Výsledky

Brezovica - technické vybavenie za účelom zvýšenia kapacity pre zber a zhodnocovanie BRKO

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre projekt "Brezovica - technické vybavenie za účelom zvýšenia kapacity pre zber a zhodnocovanie BRKO", ktorá sa delí na tri časti: 1. časť: Logický celok č. 1: "Kolesový traktor s príslušenstvom". 2. časť: Logický celok č. 2: "Kontajnery na BRKO pre nosič kontajnerov". 3. časť: Logický celok č. 3: "Nájazdová váha s nájazdmi". Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodanie kolesového traktora s príslušenstvom (kolesový traktor - 1 kus, čelný nakladač s adaptérmi - 1 kus, kompostovací voz ťahaný - 1 kus, mulčovač so zberom - 1 kus, štiepkovač drevnej hmoty - 1 kus, prekopávač kompostu - 1 kus, nosič kontajnerov - 1 kus) vrátane zaškolenia a dopravy na miesto dodania. Uvedený tovar s príslušenstvom musí byť navzájom kompatibilný. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodanie kontajnera na BRKO pre nosič kontajnerov s objemom min. 7 m3 a max. 8 m3 - 1 kus a kontajnerov na BRKO pre nosič kontajnerov s objemom min. 10 m3 a max. 12 m3 - 4 kusy vrátane dopravy na miesto dodania. Uvedené kontajnery musia byť kompatibilné s nosičom kontajnerov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodanie nájazdovej váhy - 1 kus s nájazdmi pre vjazd a výjazd vozidla umiestnenými na povrchu vrátane montáže, zaškolenia, úradného overenia a dopravy na miesto dodania. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady budú zverejnené v zmysle ZVO v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5892. Záujemcovia môžu požiadať o súťažné podklady písomne poštou, príp. prostredníctvom iného doručovateľa na adrese: Mgr. Miroslav Kovalík - ORIM, 17. novembra 73, 083 01 Sabinov, alebo e-mailom na kontaktnej adrese mirokov.orim@gmail.com. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenia, resp. doplnenia súťažných podkladov budú záujemcom poskytované elektronicky (emailom). 2. Doklady na splnenie podmienok účasti (bod III.1 Podmienky účasti tejto výzvy) určené verejným obstarávateľom môže hospodársky subjekt (uchádzač) predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). Ostatné ustanovenia § 39 ZVO týmto nie sú dotknuté. JED bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. Manuál jednotného európskeho dokumentu a JED sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html). Požiadavky na vyhotovenie, predloženie JED a informácie vzťahujúce sa k JED sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Podľa § 114 ods. 9 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk. 4. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1) tejto výzvy. 5. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať v zmysle § 187 ods. 8 ZVO písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou. 6. Kúpna zmluva bude s úspešným uchádzačom podpísaná až po overení procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku (NFP). Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom NFP a prijímateľom NFP, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie NFP predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o NFP. V prípade, že proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa NFP, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom. 7. V súlade § 11 ZVO verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa Zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.