Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie zberného dvora v obci Ľubica


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Ľubica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
115 569,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Apríl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Apríl 2018
Dátum otvárania ponúk:
30. Apríl 2018
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Ľubica, Obecný úrad Ľubica, Gen. Svobodu 248/127, 059 71 Ľubica, zasadačka obecného úradu.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 90

Výsledky

Vybavenie zberného dvora v obci Ľubica

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre projekt "Vybavenie zberného dvora v obci Ľubica", ktorá sa delí na tri časti: 1. časť: Logický celok č. 1: Kĺbový nakladač s príslušenstvom. 2. časť: Logický celok č. 2: Sklápač s príslušenstvom. 3. časť: Logický celok č. 3: Plošinová váha s príslušenstvom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodanie kĺbového nakladača s príslušenstvom (lyžica na nakladanie, radlica na sneh) vrátane zaškolenia a dopravy na miesto dodania. Uvedený tovar s príslušenstvom musí byť navzájom kompatibilný. Kĺbový nakladač 1ks Lyžica na nakladanie 1 ks Radlica na sneh 1 ks Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodanie sklápača s príslušenstvom (nádrž na vodu s agregátom) vrátane zaškolenia a dopravy na miesto dodania. Uvedený tovar s príslušenstvom musí byť navzájom kompatibilný. Sklápač 1ks Nádrž na vodu s agregátom 1 ks Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je dodanie plošinovej váhy s príslušenstvom (nájazdy) vrátane montáže, zaškolenia, úradného overenia a dopravy na miesto dodania. Uvedený tovar s príslušenstvom musí byť navzájom kompatibilný. Plošinová váha 1ks Nájazdy 2 ks Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady budú zverejnené v zmysle ZVO v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/7357. Záujemcovia môžu požiadať o súťažné podklady písomne poštou, príp. prostredníctvom iného doručovateľa na adrese: ORIM - TENDER, s. r. o., Janka Borodáča 4, 083 01 Sabinov, alebo e-mailom na kontaktnej adrese orimtender@gmail.com. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenia, resp. doplnenia súťažných podkladov budú záujemcom poskytované elektronicky (emailom). 2. Doklady na splnenie podmienok účasti (bod III.1 Podmienky účasti tejto výzvy) určené verejným obstarávateľom môže hospodársky subjekt (uchádzač) predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). Ostatné ustanovenia § 39 ZVO týmto nie sú dotknuté. JED bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. Manuál jednotného európskeho dokumentu a JED sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html). Požiadavky na vyhotovenie, predloženie JED a informácie vzťahujúce sa k JED sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Podľa § 114 ods. 9 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk. 4. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1) tejto výzvy. 5. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať v zmysle § 187 ods. 8 ZVO písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou. 6. Kúpna zmluva bude s úspešným uchádzačom podpísaná až po overení procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku (NFP). Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom NFP a prijímateľom NPF, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie NFP predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o NPF. V prípade, že proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa NFP, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom.