Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie technického vybavenia na podporu triedeného zberu v obci Pohranice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Pohranice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
95 040,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Apríl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Apríl 2018
Dátum otvárania ponúk:
24. Apríl 2018
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Premier Consulting EU, s.r.o. Hadovská cesta 870 945 01 Komárno
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie technického vybavenia určeného na nakladanie s komunálnym odpadom v obci Pohranice v zložení: traktor, čelný nakladač k traktoru, vlečka za traktor, sekačka drevnej hmoty. Zákazka sa nedelí na časti. Ide o obstaranie jedného logického celku: Trakor s prídavnými zariadeniami. Technická špecifikácia zariadení je súčasťou súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je obstaranie technického vybavenia určeného na nakladanie s komunálnym odpadom v obci Pohranice v zložení: traktor, čelný nakladač k traktoru, vlečka za traktor, sekačka drevnej hmoty. Zákazka sa nedelí na časti. Ide o obstaranie jedného logického celku: Trakor s prídavnými zariadeniami. Technická špecifikácia zariadení je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady a podklady potrebné na prípravu ponuky sú neobmedzene, verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa, ktorý je vedený na www.uvo.gov.sk: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4408 a na stránke: http://www.voarchiv.eu/files/257-b55d7dd8b6/ 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.