Vyhlásené obstarávanie

Technika pre separovaný zber vo Svodíne


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Scheuden
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
157 989,99
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Apríl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Apríl 2018
Dátum otvárania ponúk:
16. Apríl 2018
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2019
Miesto otvárania ponúk:
Scheuden p.o., Hlavná 1117/1, 943 54 Svodín. Verejné otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní pri uplatnení jednoobálkového systému.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: komisia menovaná verejným obstarávateľom na základe dekrétu o zriadení komisie na otváranie a vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk, všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 30

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka techniky pre separovaný zber odpadu v obci Svodín. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a technická špecifikácia je predmetom opisu, ktorý tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov. Súbor techniky pozostáva z nasledovných poľnohospodárskych strojov, zariadení a mechanizmov určených pre zber a spracovanie separovaného odpadu: Pracovný stroj rýpadlo - nakladač s riadením 4 kolies v počte 1 ks vrátane príslušenstva Nesený minidrvič na drvenie stavebného odpadu v počte 1 ks Prenosná nájazdová váha v počte 1 ks Teleskopický manipulátor v počte 1 ks vrátane príslušenstva. Predmetom zákazky je obstaranie techniky pre separovaný zber odpadu v obci Svodín nasledovne: 1.Pracovný stroj rýpadlo - nakladač s riadením 4 kolies v počte 1 ks vrátane príslušenstva 2. Príslušenstvo pracovného stroja rýpadla - nakladača s riadením 4 kolies v celkovom počte 5 ks z toho: a) Zariadenie pre rýchloupínanie predného a zadného adaptéru 1 ks b) Zadná podkopová lyžica 1 ks c) Nakladacia lyžica 1 ks d) Paletizačné vidly 1 ks e) Búracie kladivo 1 ks Dodávka predmetu zákazky sa požaduje vrátane všetkých nákladov: doprava, montáž, zaškolenia personálu, otestovania funkčnosti a zavedenia do plnohodnotnej prevádzky v zmysle minimálnych technických špecifikácií podľa prílohy č. 1 súťažných podkladov - opis predmetu zákazky.Predmetom zákazky je obstaranie techniky pre separovaný zber odpadu v obci Svodín nasledovne: 1.Nesený minidrvič na drvenie stavebného odpadu v počte 1 ks Dodávka predmetu zákazky sa požaduje vrátane všetkých nákladov: doprava, montáž, zaškolenia personálu, otestovania funkčnosti a zavedenia do plnohodnotnej prevádzky v zmysle minimálnych technických špecifikácií podľa prílohy č. 1 súťažných podkladov - opis predmetu zákazky.Predmetom zákazky je obstaranie techniky pre separovaný zber odpadu v obci Svodín nasledovne: 1.Prenosná nájazdová váha v počte 1 ks Dodávka predmetu zákazky sa požaduje vrátane všetkých nákladov: doprava, montáž, zaškolenia personálu, otestovania funkčnosti a zavedenia do plnohodnotnej prevádzky v zmysle minimálnych technických špecifikácií podľa prílohy č. 1 súťažných podkladov - opis predmetu zákazky.Predmetom zákazky je obstaranie techniky pre separovaný zber odpadu v obci Svodín nasledovne: 1.Teleskopický manipulátor v počte 1 ks vrátane príslušenstva 2. Príslušenstvo teleskopického manipulátora v celkovom počte 3 ks z toho: a) Paletizačné vidly 1 ks b) Lyžica hladká 1 ks c) Lyžica s pridržiavačom 1 ks Dodávka predmetu zákazky sa požaduje vrátane všetkých nákladov: doprava, montáž, zaškolenia personálu, otestovania funkčnosti a zavedenia do plnohodnotnej prevádzky v zmysle minimálnych technických špecifikácií podľa prílohy č. 1 súťažných podkladov - opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode I.3) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia. Email: obstaravanie.amire1@gmail.com Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Záujemcovia majú neobmedzený a bezplatný prístup k súťažným podkladom. Súťažné podklady vrátane príloh a formulár JEDu si môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 3. Komunikácia súvisiaca s poskytnutím vysvetlenia informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční výhradne elektronickým spôsobom prostredníctvom kontaktnej osoby uvedenej v bode I.3) Príloha A.I) tohto oznámenia na e-mailovej adrese: obstaravanie.amire1@gmail.com. Verejný obstarávateľ podľa § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní bezodkladne oznámi všetkým záujemcom vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ zverejní vysvetlenie v profile verejného obstarávateľa v rámci danej zákazky, takisto verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne oznámi súčasne všetkým známym záujemcom a informácie zverejní vo svojom profile. 4. Obchodné a platobné podmienky Kúpnej zmluvy pre jednotlivé časti predmetu zákazky sú prílohou súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi po protokolárnom odovzdaní predmetu zákazky v požadovanej lehote. Úhrada ceny za predmet zákazky bude vykonaná bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry. Podrobné vymedzenie obchodných a platobných podmienok sa nachádza v návrhu Kúpnej zmluvy, ktorá je prílohou č.4 súťažných podkladoch. 5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu 16.1 súťažných podkladov môže uchádzač predbežne nahradiť prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie ( ďalej len jednotný európsky dokument ) v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní.Uchádzač vo formulári jednotného európskeho dokumentu podľa prílohy č. 5 súťažných podkladov vyplní požadovanú časť. 6. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, že ním podaná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku podaná v rámci výzvy s kódom OPKZP-PO1-SC111-2017-33 nebude schválená a/alebo bude príslušným RO doručená správa z kontroly, v ktorej závere RO nepripúšťa výdavky do financovania projektu. 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.