Vyhlásené obstarávanie

Cateringové služby pre Letecký útvar Ministerstva vnútra Slovenskej republiky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
400 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55300000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Február 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Marec 2018
Dátum otvárania ponúk:
2. Marec 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
Verejné otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 5 písm. a) zákona na adrese uvedenej v bode I.1.) tohto oznámenia.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť na otváraní ponúk zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je príprava a dodanie jedál a nápojov určených na priamu konzumáciu, pre osoby prepravované lietadlami ktoré sú vo vlastníctve Slovenskej republiky a ktoré sú v správe Ministerstva vnútra Slovenskej republiky (ďalej aj catering alebo cateringové služby),prostredníctvom on-line ponuky v minimálnom rozsahu, ktorého vzor je uvedený v súťažných podkladoch.. V rámci predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje najmä: - 24 hodinovú stálu službu na dodanie cateringu, s dodaním do 2 hodín od zadania požadovanej objednávky, dodanie na miesto vopred určené verejným obstarávateľom, - ako súčasť každého poskytnutia cateringových služieb dodať aj vzorku vo veľkosti 50 g na účel kontroly hygienickotoxikologickej nezávadnosti, - zabezpečenie cateringu v štandarde všetkých typov tried (ekonomická, bussines a prvá trieda), - jedlá a nápoje dodávané v obaloch a kontajneroch (vozíky, unity, drawre), ktoré zabezpečujú chladiaci efekt tak, aby preprava a uloženie v lietadle spĺňali požiadavky bezpečnosti v leteckej preprave, - dodržiavanie hygienických zásad k zabezpečeniu zdravotnej nezávadnosti a biologickej hodnoty výrobkov, - zapečatenie, čistenie a dezinfekciu jedálnych a nápojových obalov, kontajnerov a náradia, - zabezpečenie prípravy jedál a nápojov, balenie jedál a nápojov v súlade s hygienickými štandardmi, - likvidáciu biologického odpadu.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady (ďalej SP) si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom alebo v českom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) a v lehote uvedenej v bode IV.2.2.tohto oznámenia, SP vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie SP. 2. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tohto verejného obstarávania priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa. 3. Komunikačným jazykom v tomto verejnom obstarávaní je slovenský alebo český jazyk. 4. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5. Žiadosť záujemcu o vysvetlenie v zmysle bodu 21.4 SP musí byť doručená v súlade s § 114 ods. 8 zákona dostatočne vopred. 6. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods.8 zákona.Pod pojmom elektronicky resp.v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu, ktorú verejný obstarávateľ považuje za podpornú formu komunikácie. 7. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov.Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky,podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 8. Úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 33.6 súťažných podkladov. 9. V rámci predkladania ponúk sa uplatňujú ustanovenia § 114 ods.9 zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. 10. V zmysle bodu 9 uvedeného vyššie a § 49 ods.6 zákona uchádzač predkladá ponuku spôsobom uvedeným v bode 18.1 SP. 11. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky vzhľadom na charakter požadovanej služby, kde využitie služby ako celku je efektívnejšie a praktickejšie, t.j. poskytnutie služby prípravy a dodania jedla a nápojov ako jeden balík služieb. Cateringové služby pre Letecký útvar Ministerstva vnútra Slovenskej republiky (ďalej len LÚ MV SR) sú poskytované na základe špecifických a pre daný prípad jedinečných požiadaviek týkajúcich sa balenia, spôsobu dodania a režimu manipulácie. 12.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.