Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti budovy Úradu PSVR Banská Bystrica


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 364 354,86
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Október 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
23. November 2017
Dátum otvárania ponúk:
23. November 2017
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2018
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky Špitálska 4,6,8, 816 43 Bratislava, Odbor verejného obstarávania.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk časť Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk časť Kritériá sa uskutoční podľa § 52 ZVO, je verejné, podľa § 20 ods. 11 ZVO vykoná IS, sprístupnením ponúk komisii. IS uplynutím LPP automaticky zverejní v zmysle § 52 ods. 6 ZVO obch. mená, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytov všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, vyjadrené číslicou.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 10

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia budovy Úradu PSVR Banská Bystrica na Skuteckého ul. č. 39 v Banskej Bystrici.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia budovy Úradu PSVR Banská Bystrica na Skuteckého ul. č. 39 v Banskej Bystrici. V rámci rekonštrukcie a modernizácie objektu sa budú realizovať stavebné práce na zlepšenie tepelno-technických vlastností budovy a zníženie energetickej náročnosti budovy.

Doplňujúce informácie

1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať epodpisom/UEZ. Bližšie informácie o používaní e-podpisu/UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Bližšie informácie sú uvedené súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. 3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 30.000,00 EUR, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie zákazky podľa Prílohy č.1 ZVO ako COO pre rezort MPSVR SR obstaráva uvedenú zákazku pre Ústredie práce sociálnych vecí a rodiny. 5. Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný z fondov Európskej únie, objednávateľ uzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom výhradne po schválení procesu verejného obstarávania, schválení financovania predmetu zákazky a podpísaní zmluvy o NFP Riadiacim orgánom OP KŽP. 6. Úspešný uchádzač pred uzavretím zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi potvrdenie o poistení za škody podnikateľa, ktoré vzniknú v dôsledku výkonu stavebných prác. Minimálna výška poistenia bude 1.300 000,00 Eur na jednu poistnú udalosť. Na požiadanie verejného obstarávateľa je úspešný uchádzač povinný predložiť platnú poistnú zmluvu a doklad o zaplatení poistného v termíne pred podpisom zmluvy. 7. Na zodpovedajúce plnenie predmetu zákazky úspešný uchádzač sa zaväzuje zložiť pred podpisom zmluvy výkonovú záruku na plnenie zmluvy vo výške 5 % zo zmluvnej ceny za dielo na účet objednávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov Zmluva o dielo. 8. Stavebné práce budú realizované v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 18:00 hod. V ostatných dňoch budú stavebné práce realizované výhradne na základe dohody zmluvných strán. 9. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.