Vyhlásené obstarávanie

Zhodnocovanie nie nebezpečných odpadov BRO na palivá prostredníctvom obstarania technológií na ich spracovanie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
ALL for business, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 758 080,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. August 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Október 2017
Dátum otvárania ponúk:
5. Október 2017
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
E-VO, s.r.o., Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvaranie ponuk sa uskutocni v sulade s § 52 zakona o verejnom obstaravani.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 30

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je dodávka 2 ks kĺbových nakladačov, 4 ks návesov s výtlačným čelom, 5 ks traktorov a 1 ks vakovača. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažných podkladoch.. Predmetom prvej časti zákazky je dodávka 2 ks kĺbových nakladačov. Bližšia špecifikácia je obsiahnutá v súťažných podkladoch.Predmetom druhej časti zákazky je dodávka 4 ks návesov s výtlačným čelom. Bližšia špecifikácia je obsiahnutá v súťažných podkladoch.Predmetom tretej časti zákazky je dodávka 5 ks traktorov. Bližšia špecifikácia je obsiahnutá v súťažných podkladoch.Predmetom štvrtej časti zákazky je dodávka 1 ks vakovača. Bližšia špecifikácia je obsiahnutá v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e-mailovu) adresu kontaktneho miesta verejneho obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov (klient@tendersolution.sk). Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny email), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne podklady. 2. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani odporuca zaujemcom, aby si o sutazne podklady poziadali aj vtedy, ak neziskali sutazne podklady od kontaktnej osoby. V pripade, ze zaujemca nepoziada o sutazne podklady, verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani nevie zabezpecit dorucenie vysvetleni, zmien a inych informacii, ktore by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto sutazi. V pripade, ze potencialny zaujemca nepoziada o sutazne podklady zakazky, kona tak na vlastnu zodpovednost a vlastne riziko. 3. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile verejneho obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani, ktory je zriadeny v sulade s § 148 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani bude zverejnovat vsetky vysvetlenia, pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky, pokial to informacny system UVO umozni. 4. Akakolvek komunikacia medzi verejnym obstaravatelom/obstaravatelom/osobou podla § 8zakona o verejnom obstaravani a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk. 5. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi/obstaravatelovi/osobe podla § 8 zakona o verejnom obstaravani, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania. 6. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku. 7. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke. 8. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky. 9. Ponuky je mozne zasielat postovou prepravou alebo osobne predkladat na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.1 Sutaznych podkladov, v pracovnom case od 08:00 hod. do 16:00 hod.