Vyhlásené obstarávanie

Žilina, areál KR PZ rekonštrukcia a modernizácia objektov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 259 484,21
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45216110-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Jún 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2017
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2017
Ponuka musí platiť do:
24. Júl 2018
Miesto otvárania ponúk:
Na adrese podľa bodu I. výzvy v zasadacej miestnosti č. 116.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vyššie uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk označených ako ostatné, ktoré je neverejné. Termín otvárania časti ponúk označených ako Kritéria verejný obstarávateľ oznámi podľa zákona. Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Výsledky

Žilina, areál KR PZ rekonštrukcia a modernizácia objektov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia objektov Krajského riaditeľstva PZ Žilina a Obvodného oddelenia PZ Žilina v rozsahu spracovaného projektu stavby.. Objekt č. 1 KR PZ Žilina, Kuzmányho 26 : V rámci rekonštrukcie a modernizácie objektu sa budú realizovať stavebné práce na zlepšenie tepelno-technických vlastností budovy a zníženie energetickej náročnosti budovy v rozsahu zateplenia obvodového plášťa a strechy jestvujúceho objektu, výmeny otvorových konštrukcií, inštalácie termoregulačných ventilov na vykurovacích telesách a hydraulického vyváženia vykurovacej sústavy, výmeny svetelných zdrojov a rekonštrukciu výťahu. Súčasťou stavebných prác je vybudovanie hygienického zariadenia pre občanov s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie. Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty: SO 01 - Zníženie energetickej náročnosti budovy, SO 02 -Ostatné stavebné práce Objekt č. 2 OO PZ Žilina, Kuzmányho 32 : V rámci rekonštrukcie a modernizácie objektu sa budú realizovať stavebné práce na zlepšenie tepelno-technických vlastností budovy a zníženie energetickej náročnosti budovy v rozsahu zateplenia obvodového plášťa a strechy jestvujúceho objektu, výmeny otvorových konštrukcií, inštalácie termoregulačných ventilov na vykurovacích telesách a hydraulického vyváženia vykurovacej sústavy a výmeny svetelných zdrojov. Súčasťou stavebných prác je vybudovanie hygienického zariadenia pre občanov s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie. Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty: SO 01- Zníženie energetickej náročnosti budovy, SO 02 - Ostatné stavebné práce.

Doplňujúce informácie

1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa pre záujemcov uskutoční dňa: 27.6.2017 o 10:00 hod na mieste OO PZ Žilina, Kuzmányho 32, 012 23 Žilina, zraz pred vstupom do objektu. 2. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 36.7. súťažných podkladov. 3. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne faxom, emailom (vo formáte pdf . a pod. - podpísaná žiadosť) alebo poštou na adrese uvedenej v príloha I.1) výzvy . Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. V žiadosti žiadame uviesť telefonický, faxový kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zást. ver. obstarávateľa príl. I,1). Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 37 700,00 EUR Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov.