Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie osobných motorových vozidiel - Klipper, s.r.o.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Klipper, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
124 362,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34110000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Máj 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Jún 2017
Dátum otvárania ponúk:
8. Jún 2017
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EPIC Partner a.s., Bratislavská cesta 4931 (areál SAD), 945 01 Komárno
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie častí ponúk označené ako "Ostatné" je v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 14

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie 6 ks osobných motorových vozidiel podľa technickej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je obstaranie 6 ks osobných motorových vozidiel podľa technickej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu: obstaravanie@epicpartner.sk. Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v žiadosti. Súťažné dokumenty sú však dostupné aj priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na adrese URL uvedenej v časti I.3) KOMUNIKÁCIA tejto výzvy. Kvôli uľahčeniu vzájomnej komunikácie medzi záujemcami a verejným obstarávateľom odporúčame všetkým záujemcom o danú zákazku po stiahnutí súťažných podkladov, poslať krátku emailovú správu s uvedením identifikačných údajov záujemcu a s informáciou, kedy si záujemca stiahol súťažné podklady z uvedenej internetovej adresy. Na základe tejto informácie bude vedieť verejný obstarávateľ zaradiť záujemcu do evidencie a zasielať mu počas lehoty na predkladanie ponúk všetky potrebné informácie a podklady k správnemu vyhotoveniu cenovej ponuky. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. 3. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile verejného obstarávateľa.