Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti budovy Obecného úradu Cinobaňa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Cinobaňa
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
326 019,22
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Marec 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Apríl 2017
Dátum otvárania ponúk:
24. Apríl 2017
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2018
Miesto otvárania ponúk:
Veriton, s. r. o., Hraničná 24/A, 821 05 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 10

Výsledky

Zníženie energetickej náročnosti budovy Obecného úradu Cinobaňa

Opis obstarávania

Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu: Zníženie energetickej náročnosti budovy Obecného úradu Cinobaňa. Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.. Predmet zákazky zahŕňa: 1 - ZATEPLENIE FASÁDY 2 - ZATEPLENIE STROPU 3 - VÝMENA VÝPLŇOVÝCH KONŠTRUKCIÍ 4 - RAMPA PRE IMOBILNÝCH A OSTATNÉ KONŠTRUKCIE 5 - ÚK 6 - VETRANIE 7 - ELEKTRO Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ umožňuje priamy prístup k súťažným podkladom cez lint zverejnený v profile verejného obstarávateľa pre danú zákazku. Zároveň sa odporúča záujemcom, ktorí si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby zaslali žiadosť o registráciu záujemcu vo verejnom obstarávaní a to osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla. 2.Podmienky a pravidlá ktoré nie sú uvedené v tejto výzve sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 3.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html. 4.Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 5.Verejný obstarávateľ oznamuje, že aplikuje prechodné ustanovenie ohľadom komunikácie podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Doručovanie sa riadi podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov. 6.Na otváraní časti ponúk, označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača, alebo byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie. 7.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 8.Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu, že úspešný uchádzač, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora je zapísaný v registri partnerov verejného sektora ako aj ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9.Verejný obstarávateľ bude podľa § 42 ods. 12 zákona o VO uplatňovať pri realizácii zmluvy osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk, a to vo vzťahu k ľuďom znevýhodneným na trhu práce kvôli príslušnosti k rómskemu etník. Verejný obstarávateľ je zapísaný v Atlase rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). Verejný obstarávateľ uplatňuje požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu (podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t. j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK). Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že v prípade, ak bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). 10.Uchádzač predloží v ponuke vyplnenú zmluvu o dielo aj s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch.