Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti objektov MŠ v Handlovej


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Handlová
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
958 463,46
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Marec 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Apríl 2017
Dátum otvárania ponúk:
24. Apríl 2017
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2018
Miesto otvárania ponúk:
LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10,A, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk, označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola vylúčená a to na mieste a v čase a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 210

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa pre realizáciu projektu na zníženie energetickej náročnosti objektov MŠ a to stavebné úpravy jestvujúcich objektov, konkrétne jedného elokovaného pracoviska Materskej škôlky v Handlovej v lokalite: - ulica Morovnianska cesta - stavebné objekty SO 104 - SO 106 Ostatné elokované pracoviská MŠ Cintorínska, MŠ Dimitrovova a MŠ na ulici SNP v Handlovej nie sú predmetom toho VO. Predmetom realizácie lokovaného pracoviska Morovnianska cesta 1793/6 sú: - SO 104 - Pavilón A - SO 105 - Pavilón B - SO 106 - Pavilón C Realizácia zákazky bude podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.. Cieľom navrhnutých úprav je prioritne zníženie energetickej náročnosti objektov MŠ, navrhnuté opatrenia je možné popísať z hľadiska stavebno-technického nasledovne: - oddrenážovanie základových a podzemných konštrukcií objektov za účelom omedzenie vzlínania zemnej vlhkosti. - vybudovanie nových okapových chodníkov z riečnych valúnov - zateplenie obvodových stien kontaktným zatepľovacím systémom - zateplenie stropov nad najvyššími podlažiami objektov / zateplenie striech - výmena okenných a dverných otvorov v priečeliach objektov - výmena vykurovacích telies a vyregulovanie systémov ÚK - výmena osvetľovacích telies Uvedené opatrenia boli z dôvodu budúceho bezproblémového využívania objektov pre určený účel v návrhovej časti projektu doplnené nasledovnými: - vybudovanie bezbariérových prístupov do tried v prízemí objektov MŠ - zriadenie prístupových chodníkov, rámp a zábradlí na riešených SO - úprava vonkajších terás pavilónov škôlky na MC - SO 104 - SO 106 - výmena a doplnenie úprav podláh a stien - keramických obkladov a dlažieb podľa potreby - výmena strešnej krytiny na objekte SO 104 -SO 106 - výmena dažďových žľabov, zvodov a oplechovaní na riešených SO - výmena systémov ochrany pred účinkami blesku na riešených SO - Fotovoltaika - VZT-rekuperácia Všetky navrhnuté riešenia sú základným predpokladom ďalšieho hospodárneho využívania objektov MŠ pri dodržaní projektového cieľa - výrazného zníženia prevádzkových nákladov budov a zlepšenia komfortu ich využívania. Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk, kde je aj odkaz na ich editovateľnú formu. Záujemcom, ktorí si stiahnu SP z profilu odporúčame, aby predložili osobne, poštou alebo elektronicky (mailom) žiadosť o registráciu záujemcu vo verejnom obstarávaní. 3.Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. 4.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 5.V súlade s §187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou. 6.Súčasťou ponuky uchádzača je zmluva s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. 6. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky vo výške 28.000,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky. 7.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html. 9. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) k poslednému dňu aktuálneho hospodárskeho roka. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.