Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie výkonu činnosti stavebno-technického dozoru objednávateľa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
MH Invest, s.r.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 100 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71521000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. Jún 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Júl 2016
Dátum otvárania ponúk:
6. Júl 2016
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uvedená lehoty sa vzťahuje na otváranie ponúk časť "Ostatné". Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výkon činnosti Stavebno-technického dozoru na stavbách pre Strategický priemyselný park Nitra. Činnosť stavebno - technického dozoru objednávateľa bude pozostávať z poskytovania nasledovných služieb: - Stavebný dozor - Technický dozor investora / Dozor objednávateľa - Koordinácia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) - Spolupráca pri inžinierskej činnosti pre vybavenie kolaudácie stavieb - Geodetické práce pre investora. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky bude uvedené v súťažných podkladoch.. Je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 24. 06. 2016, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 2. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 3. Lehota poskytnutia služieb, ktoré sú predmetom zákazky je do uplynutia 36 mesiacov od účinnosti zmluvy o poskytnutí služieb. Termíny poskytovania služby na jednotlivých stavbách: - Stavebno technický dozor objednávateľa pre stavbu Hrubé terénne úpravy II.etapa - do 12 mesiacov od účinnosti zmluvy o dielo na túto stavbu, - Stavebno technický dozor objednávateľa pre stavbu Finálne inžinierske siete - do 15 mesiacov od účinnosti zmluvy o dielo na túto stavbu, - Autorizovaný koordinátor BOZP na stavbe siete - do 36 mesiacov od účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb, - Autorizovaný geodet siete - 15 mesiacov od účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 30 000,00 Eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.