Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie hmotného a nehmotného majetku do spoločnosti CBS spol, s.r.o.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
CBS spol. s r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
71 214,14
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30000000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Marec 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Apríl 2017
Dátum otvárania ponúk:
12. Apríl 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
Premier Consulting EU, s.r.o. Hadovská cesta 870 Komárno 945 01
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie častí ponúk Ostatné je neverejné. Otváranie častí ponúk Kritériá sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 2

Výsledky

Obstaranie hmotného a nehmotného majetku do spoločnosti CBS spol, s.r.o.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie hmotného a nehmotného majetku súvisiace s vydávaním kníh, máp a pod. Zákazka sa delí na 5 častí, logických celkov: 1. Súbor zariadení zložených z nasledujúcich položiek: stolová digitálna gravírka, stolová tlačiareň do kovov s diamantovým hrotom pre trvalé značenie, sublimačná stolová tlačiareň, rezačka plastových dosiek a hliníkových kompozitov, rezací ploter a ploter na tlač fotografií. 2. Tlačiareň formátu SRA3 3. Objektív 4. Server + zálohovací systém 5. Kartografický softvér. Predmetom zákazky (časť 1) je súbor zariadení zložených z nasledujúcich položiek: stolová digitálna gravírka, stolová tlačiareň do kovov s diamantovým hrotom pre trvalé značenie, sublimačná stolová tlačiareň, rezačka plastových dosiek a hliníkových kompozitov, rezací ploter a ploter na tlač fotografií. Technická špecifikácia jednotlivých zariadení je súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky (časť 2) je dodanie 1 ks tlačiarne formátu SRA3. Technická špecifikácia zariadenia je súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky (časť 3) je dodanie 1 ks objektívu. Technická špecifikácia zariadenia je súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky (časť 4) je dodanie servera a zálohovacieho systému do spoločnosti. Špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky (časť 5) je dodanie kartografického softvéru. Špecifikácia softvéru je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady sú verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa a na stránke: http://www.voarchiv.eu/files/76-09f9e61efe/ 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Vo verejných obstarávaniach, pri ktorých nebola do 31. januára 2017 uzavretá zmluva, rámcová dohoda alebo koncesná zmluva, sa postupuje podľa predpisov účinných od 1. februára 2017. To znamená, že pokiaľ nebolo verejné obstarávanie ukončené podpisom zmluvy najneskôr 31. januára 2017, tak každá zmluva, rámcová dohoda alebo koncesná zmluva, ktorá sa bude uzatvárať od 1. februára 2017, sa bude posudzovať podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Teda aj keď samotný proces verejného obstarávania začal pred 1. februárom 2017, avšak nebol ukončený podpisom zmluvy, počnúc 1. februárom 2017 sa už musí úspešný uchádzač, resp. jeho subdodávatelia posudzovať podľa zákona o registri partnerov verejného sektora, teda ich povinnosť registrácie v registri partnerov verejného sektora. Zároveň platí, že ak bol, alebo je subjekt zaregistrovaný v registri konečných užívateľov výhod vedenom úradom (do 31. januára 2017), bude sa priamo považovať za partnera verejného sektora a bude sa tiež považovať za zapísanú osobu v novom registri partnerov verejného sektora. Tieto subjekty však budú povinné vykonať dodatočne do 31. júla 2017 proces overenia identifikácie konečného užívateľa výhod podľa novej právnej úpravy, teda podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti je sankcionované výmazom dotknutého subjektu z tohto registra. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.