Vyhlásené obstarávanie

Softvér obchodno - analytický, s modulmi pre realizáciu výuky, obchodu a objemovú analýzu trhovej burzovej informácie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
MoneXy s. r. o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
405 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Marec 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Marec 2017
Dátum otvárania ponúk:
24. Marec 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
E-VO, s.r.o., Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 30

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie/nákup obchodno - analytického softvéru, s modulmi pre realizáciu výuky, obchodu a objemovú analýzu trhovej burzovej informácie. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.. Predmetom zákazky je dodanie/nákup obchodno - analytického softvéru, s modulmi pre realizáciu výuky, obchodu a objemovú analýzu trhovej burzovej informácie. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponuk a súťažných podkladov (klient@tendersolution.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný email), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť jej telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady. 2. Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažné podklady od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 3. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý je zriadený v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijate žiadostí o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožní. 4. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom/obstarávateľom/osobou podľa § 8zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj česky jazyk. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi/osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 6. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedene inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byt úradne predložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 7. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je tuto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke. 8. Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje pravo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budu vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 9. Ponuky je možné zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.3 Súťažných podkladov, v pracovnom čase od 08:00 hod. do 16:00 hod.