Vyhlásené obstarávanie

MATERSKÁ ŠKÔLKA LOVINOBAŇA, p.č.695/26, 695/27 typ "C"


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Lovinobaňa
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
995 640,04
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Január 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Február 2017
Dátum otvárania ponúk:
27. Február 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky označené ako "OSTATNÉ" budú otvárané na Obci Lovinobaňa v kancelárii starostu obce, v sídle Obecného úradu ul. SNP č. 356/1, 985 54 Lovinobaňa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola vylúčená a to na mieste a v čase a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 410

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočňovanie stavebných prác a to: novostavba materskej školy s dvomi nadzemnými podlažiami, s dvomi triedami pre 50 detí predškolského veku. Súčasťou realizácie sú aj spevnené plochy a inžinierske siete.Predmetom zákazky je aj asanácia objektu pôvodnej materskej škôlky. Zámerom búracích prác je likvidácia objektu z následným odvozom vzniknutej sutiny na legálnu skládku.. Predmetom zákazky je uskutočňovanie stavebných prác a to: novostavba materskej školy s dvomi nadzemnými podlažiami, s dvomi triedami pre 50 detí predškolského veku. Stavba pozostáva zo závetria, centrálnej šatne, multifunkčnej učebne, jedálne, kuchyne, izolačky, riaditeľne a schodiska. Ďalej sú to sklady, kancelárie, šatne, wc so sprchovacím kútom. Na 2 nadzemnom podlaží sa nachádzajú dve triedy, kancelária učiteliek, sklad a miestnosť pre upratovačky. Objekt zastrešuje pultová strecha, navrhnutá z drevených priehradových väzníkov. Strešná krytina je navrhovaná z poplastovaného falcovaného plechu KJG o sklone 5 stupňov. Súčasťou realizácie sú aj spevnené plochy a inžinierske siete. Predmetom zákazky je aj asanácia objektu pôvodnej materskej škôlky. Zámerom búracích prác je likvidácia objektu z následným odvozom vzniknutej sutiny na legálnu skládku, prípadné použitie na stavbu a do násypov podľa potreby novostavby. Jestvujúci objekt je umiestnený v svahovitom teréne v školskom areály. Objekt MŠ je s jedným nadzemným podlažím a s čiastočným podpivničením. Realizácia zákazky bude podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov. SO 01 vlastný objekt : SO 01.1 architektúra SO 01.2 požiarna ochrana, SO 01.3 teplotechnický posudok, SO 01.4 statický posudok, SO 01.5 ústredné vykurovanie, SO 01.6 elektroinštalácia - riešenie vnútorných rozvodov + prípojka SO 01.7 ZTI - riešenie vnútorných rozvodov + vodovodná a kanalizačná prípojka SO 01.8 plynoinštalácia riešenie vnútorných rozvodov + prípojka SO 01.9 VZT kuchyne SO 01.10 Kuchyňa SO 01.11 spevnené plochy.

Doplňujúce informácie

1. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2. K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk, kde je aj odkaz na ich editovateľnú formu. Záujemcom, ktorí si stiahnu SP z profilu odporúčame, aby poslali aj elektronicky žiadosť o registráciu záujemcu vo verejnom obstarávaní. 3. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. 4. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 5. V súlade s §187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou. 6. Súčasťou ponuky uchádzača je zmluva s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. 7. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu, že úspešný uchádzač má v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, že v súlade s § 56 ods. 16 ZVO majú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod jeho subdodávatelia a v registri konečných užívateľov výhod majú konečných užívateľov výhod zapísané aj osoby podľa § 33 ods. 2 ZVO, ktorých finančné zdroje úspešný uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO, ktorých technické a odborné kapacity úspešný uchádzač využil na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Za predpokladu, že uzatvorenie zmluvy nastane po nadobudnutí účinnosti zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, t.j. od 1.2.2017, verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky vo výške 8 000,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.