Vyhlásené obstarávanie

Prestavba časti administratívnej budovy (nebytových priestorov) na bytové priestory s vytvorením 9 b.j. v obci Balog nad Ipľom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Balog nad Ipľom
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
361 550,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. November 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
15. December 2016
Dátum otvárania ponúk:
15. December 2016
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2017
Miesto otvárania ponúk:
Externé obstarávanie s.r.o., Pekárska 11, 917 01 Trnava - zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 5

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na vytvorenie bytových priestorov z nebytových priestorov. Ide o 9 bytových jednotiek a to prestavbou a zobytnením podkrovia objektu. Cieľom je vytvoriť energeticky nenáročný objekt nižšieho štandardu pre menšie rodiny, alebo pre finančne nedobre situované rodiny. Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii.. Predmetom riešenia je predstavbou nebytových priestorov na bytové priestory a so zobytnením podkrovia vytvorenie 9 bytových jednotiek v predmetnom objekte. Päť kusov bytových jednotiek budú vytvorené prestavbou na 2.NP objektu, 4 bytové jednotky budú vytvorené v povalovom priestore zobytnením. Dispozícia miestností na 2.NP bude zmenená búraním a murovaním nových priečok na povale budú vytvorené nové miestnosti murovaním priečok. Povrchové úpravy budú upravené, v rámci projektu budú riešené elektorinštalačné, kanalizačné, vodovodné a kúrenárske inštalácie. Vonkajšie otvorové konštrukcie na obalovom plášti sú pôvodné a sú poškodené, takmer nefunkčné. Tepelno-izolačné vlastnosti týchto otvorových konštrukcií sú nevyhovujúce, tieto konštrukcie nespĺňajú tepelnotechnické požiadavky na tepelnú ochranu budov a tým budova vykáza veľké tepelné straty. Poškodené a nefunkčné vonkajšie drevené okná budú vymenené za nové plastové s izolačným dvojsklom a drevené pôvodné vnútorné dvere budú vymenené tiež za nové.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti vestníka verejného obstarávania. I napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom, aby z dôvodu poskytnutia dokumentov ako je návrh zmluvy o dielo vo formáte .docx a výkazu výmer vo formáte .xlsx požiadali o zaslanie súťažných podkladov na e-mailovej adrese: rizek@externeobstaravanie.sk. 2. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán (ŠFRB) a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 3) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o dielo vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 4. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 5. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tohto Oznámenia. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú poskytované telefonicky!