Vyhlásené obstarávanie

Systém FOV pre vyplácanie náhrad za nedostupné vklady v bankách


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fond ochrany vkladov
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
200 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. November 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Marec 2017
Dátum otvárania ponúk:
1. Marec 2017
Ponuka musí platiť do:
29. September 2017
Miesto otvárania ponúk:
Fond ochrany vkladov, Kapitulská 12, 812 47 Bratislava 1
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie Časti ponúk Ostatné je neverejné. Otváranie Častí ponúk Kritériá je verejné. Miesto a čas otvárania častí ponúk Kritériá bude v súlade s § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oznámené uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 66

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie informačného Systému FOV, prostredníctvom ktorého bude možné zabezpečiť a realizovať proces vyplácania náhrad za nedostupné vklady v bankách a v pobočkách zahraničných bánk (ďalej len banka) podľa zákona NR SR č. 118/1996 Z. z. o ochrane vkladov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o ochrane vkladov), a to na základe generovania, prenosu a spracovania údajov o vkladateľoch v bankách a ich vkladoch a záväzkoch. Tento proces bude realizovaný pri bankách, v ktorých vklady sa stali nedostupnými a/alebo vo všetkých alebo vybraných bankách pri testovaní vyplácania náhrad v rámci stresového testovania systému ochrany vkladov na Slovensku podľa zákona o ochrane vkladov. Súčasťou predmetu zákazky je zabezpečenie technickej podpory a aktualizácie Systému FOV v prípade zmien zákona o ochrane vkladov počas 60 mesiacov od prevzatia Systému FOV verejným obstarávateľom.. Predmetom je dodávka softvéru, hardvéru a súvisiacich služieb potrebných pre zabezpečenie funkčnosti Systému pre vyplácanie náhrad za nedostupné vklady bankách, prostredníctvom ktorého Fond ochrany vkladov bude plniť svoju hlavnú činnosť: vyplácanie náhrad. Dodaný softvér a hardvér musia spĺňať tie funkčnosti podľa požiadaviek FOV, ktoré vychádzajú z aktuálneho znenia zákona o ochrane vkladov a súvisiacich právnych predpisov. Zákonné práva a povinnosti v súvislosti so Systémom FOV sú ustanovené najmä zákonom o ochrane vkladov a vyplývajúce tiež zo smernice EP a Rady 2014/49/EÚ o systémoch ochrany vkladov a zo smernice EBA/GL/2016/04 pre stresové testovanie. Ďalšie súvisiace predpisy sú zákon č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení, zákon č. 483/2001 Z. z. o bankách v platnom znení a ďalšie. Súčasťou predmetu zákazky je dodávka hardvéru v rozsahu potrebnom pre inštaláciu Systému FOV v prostredí FOV.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa, kde sú verejne prístupné (http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/17902). Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov bude zasielať elektronickou formou prostredníctvom e-mailu editovateľnú formu súťažných podkladov vrátane príloh, nakoľko profil ÚVO neumožňuje zverejnenie týchto formátov. Na základe žiadosti bude subjekt zároveň zaevidovaný v zozname záujemcov a bude priamo oboznamovaný s prípadným vysvetľovaním a doplňovaním súťažných podkladov. 2. Pri komunikácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude postupovať v zmysle ustanovenia § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku, a to písomnou formou v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok (ďalej len pošta), elektronicky prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa alebo ich kombináciou pokiaľ v týchto súťažných podkladoch nie je ustanovené inak. 3. V zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu. Náležitosti týkajúce sa jednotného európskeho dokumentu upravujú § 39 zákona o verejnom obstarávaní, vyhláška Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu a Vykonávacieho nariadenia Komisie(EÚ) 2016/7 z 5.1.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Formulár jednotného európskeho dokumentu je dostupný na webovom sídle Európskej únie a Úradu pre verejné obstarávanie (https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/request/ca/procedure, http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. 4. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba)sa preukáže na otváraní Častí ponúk Kritériá preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a originálom alebo úradne osvedčenou kópiou plnej moci na zastupovanie. Plnomocenstvo na zastupovanie musí byť podpísaná v súlade s dokladom o oprávnení podnikať (napr. výpis z obchodného registra).