Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia existujúcej zelene a sprístupnenie priestoru verejnosti pre krátkodobú rekreáciu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
183 737,45
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. August 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
21. September 2016
Dátum otvárania ponúk:
21. September 2016
Ponuka musí platiť do:
30. November 2016
Miesto otvárania ponúk:
Zasadacia miestnosť oddelenia verejného obstarávania, Laurinská 5, 814 99 Bratislava, Slovenská republika
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 114 ods. 10 zákona.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia prác spojených s uskutočnením diela "Revitalizácia existujúcej zelene a sprístupnenie priestoru verejnosti pre krátkodobú rekreáciu" podľa spracovanej projektovej dokumentácie.. Predmetom zákazky je realizácia prác spojených s uskutočnením diela "Revitalizácia existujúcej zelene a sprístupnenie priestoru verejnosti pre krátkodobú rekreáciu" podľa spracovanej projektovej dokumentácie, vrátane výkazu výmer.

Doplňujúce informácie

1. Požiadavku uvedenú v oddiele III.2.3 tejto výzvy uchádzač splní uvedením požadovaných údajov vo vzťahu k stavbyvedúcemu. 2. Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. b) zákona v určenej výške 5500 EUR (slovom: päťtisícpäťsto eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Ďalšie požiadavky na predkladané dokumenty a spôsob ich predkladania v rámci ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/magistrat, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty". Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do termínu uvedeného v oddiele IV.2.2) tejto výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v tejto výzve. 5. O vysvetlenie informácií uvedených v tejto výzve a/alebo v súťažných podkladoch alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca verejného obstarávateľa požiadať dostatočne vopred, najneskôr však šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. 6. Obhliadka miesta plnenia sa uskutoční dňa 05.09.2016 v termínoch dohodnutých záujemcami s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa Ing. arch. Puschmannovou Natáliou, tel. 02/59356505. 7. V relevantných prípadoch bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 116 zákona.