Vyhlásené obstarávanie

Dodávka zvozovej súpravy na drevo s príslušenstvom a zaškolením obsluhy.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Cenzuálne spolumajiteľstvo Rajec, pozemkové spoločenstvo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
203 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
5. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
BIOPEL, a.s., sídlo: Kysucký Lieskovec 743, 023 34 Kysucký Lieskovec. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela. Otváranie ponúk bude uskutočnené v súlade s § 41 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka zvozovej súpravy na drevo s príslušenstvom do miesta obstarávateľa vrátane zaškolenia. Nákladný automobil na prepravu a manipuláciu dreva - súprava. Dodávka pozostáva z ťahača s lesnou nadstavbou vybaveného hydraulickým nákladným žeriavom s drapákom, oplenovou plošinou na odvoz krátkeho dreva a nákladným oplenovým prívesom. Súčasťou predmetu zákazky je zaškolenie obsluhy v sídle uchádzača, vrátane dodania písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, záznam zaškolenia obsluhy, technické osvedčenie pre nadstavby/príslušenstvo, servisná knižka, návod na obsluhu a údržbu, katalóg náhradných dielov pre nadstavby/príslušenstvo).

Doplňujúce informácie

Predmet zákazky bude financovaný: Nórsky finančný mechanizmus 2009-2014, Programová oblasť: Zelené inovácie v priemysle, Názov programu: SK 07 Zelené inovácie v priemysle, Cieľ programu: Zvýšenie konkurencieschopnosti zelených podnikov zahrňujúcich ozelenenie existujúcich priemyselných odvetví, zelené inovácie a zelené podnikanie. Uchádzač sa zaväzuje, že v prípade úspešnosti jeho ponuky predloží 7 pracovných dni pred podpisom tejto zmluvy nasledovné doklady (originál, príp. úradne overené fotokópie dokladov, ktoré musia preukazovať platnosť), ktoré budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy: a) Rozhodnutie MDVaRR SR o osvedčení výrobcu, resp. zástupcu výrobcu na dovoz podvozkov podľa zák. č. 725/2004 Z.z. v platnom znení. b) Rozhodnutie MDVaRR SR o udelení typového schválenia podvozkov podľa zák. č. 725/2004 Z.z. a písomná dokumentácia potvrdzujúca parametre predmetu zákazky (základný technický opis). c) Súhlasné stanovisko výrobcu, resp. zástupcu výrobcu podvozkov na montáž pevných a výmenných nadstavieb. Vozidlá musia spĺňať všetky zákonné a technické podmienky na premávku na pozemných komunikáciach v SR a EÚ, technická spôsobilosť vozidiel sa požaduje podľa zák. č. 725/2004 Z.z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v zmysle neskorších predpisov. Trvanie zmluvy/lehota dodania: do 5 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Viazanosť ponúk: do 30.9.2015 Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov prostredníctvom portálu http://www.evoservis.sk. Pokyny na realizáciu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch na daný predmet zákazky. Pravidlá pre priebeh elektronickej aukcie a ďalšie dôležité informácie je možné získať na internetovej stránke http://www.evoservis.sk. Podľa § 32 ods. 11 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu (podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Pokiaľ sa v súťažných podkladoch alebo v súvisiacej dokumentácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup, výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže oceniť aj ekvivalent. Uchádzač predloží kompletnú ponuku v písomnej podobe. Uchádzač predloží písomnú ponuku a to v listinnej podobe podľa podmienok a požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a podľa súťažných podkladov. Okrem predloženia ponuky v listinnej podobe žiadame predložiť ponuku aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu- v naskenovanom formáte PDF, ponuka bude naskenovaná v jednom súbore PDF, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Kópia predložená v elektronickej podobe podľa predchádzajúcej vety bude verejným obstarávateľom bezodkladne po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom alebo zrušení postupu zadávania zákazky (ak to prichádza do úvahy) odoslaná na úrad pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak kópia ponuky na pamäťovom médiu bude obsahovať osobné údaje alebo iné informácie, ktoré uchádzač považuje za dôverné alebo obchodné tajomstvo, je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. DOROZUMIEVANIE MEDZI OBSTARÁVATEĽOM A ZÁUJEMCAMI alebo UCHÁDZAČMI: Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami resp. uchádzačmi ohľadom žiadostí o súťažné podklady, poskytovania súťažných podkladov, vysvetľovania podmienok účasti a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom ponúk alebo vzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku a nasledovnými spôsobmi: písomne v elektronickej alebo v listinnej podobe, resp. ich kombináciou: -v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu, resp. faxu; - v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. resp. iných kuriérskych spoločností, komunikácia telefonická alebo fyzickou cestou ( napr. pevná linka, osobne). Písomne sa na účely tejto súťaže rozumie akékoľvek vyjadrenie pozostávajúce zo slov alebo čísiel, ktoré možno čítať, reprodukovať a následne odovzdať ďalej. Môže zahŕňať informácie prenášané a uložené elektronickými prostriedkami. Písomne sa komunikácia bude uskutočňovať v elektronickej a v listinnej podobe alebo ich kombináciou v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi: Súťažné podklady budú uchádzačom zaslané po doručení ich písomnej žiadosti verejnému obstarávateľovi (v elektronickej podobe - e-mailom a následne i v listinnej podobe) v lehote do 05.03.2015 do 13:00 h, zároveň budú zverejnené v elektronickom úložisku v profile verejného obstarávateľa na http://www.uvo.gov.sk a na stránke verejného obstarávateľa http://www.cenzual.sk. Vysvetlenie týkajúce sa výzvy na predkladanie ponúk, žiadosti o účasť, súťažných podkladov, výzvy na predloženie ponúk a iných dokumentov sa realizuje v elektronickej podobe a následne i v listinnej podobe. Zároveň každé vysvetlenie alebo doplnenie podkladov, či iných dokumentov bude zverejnené v elektronickom úložisku v profile verejného obstarávateľa na http://www.uvo.gov.sk a na stránke verejného obstarávateľa http://www.cenzual.sk. Pre zabezpečenie uplatňovania princípov verejného obstarávania a hospodárskej súťaže verejný obstarávateľ stanovil lehotu na prístup k súťažným podkladom tak, aby neobmedzoval prístup potencionálnych záujemcov do procesu verejného obstarávania. V prípade prístupu záujemcu k súťažným podkladom po lehote na vysvetľovanie nebude mať síce záujemca možnosť predložiť otázky, ale bude mať prístup ku všetkým predloženým otázkam a odpovediam a relevantným informáciám ako všetci ostatní záujemcovia. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, t.j. do: 24.02.2015 do 13:00 h. Žiadosť o vysvetlenie je potrebné zaslať tak, aby verejný obstarávateľ mohol zaslať požadované vysvetlenie najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti o vysvetlenie všetkým zainteresovaným záujemcom a zverejniť v elektronickom úložisku v profile verejného obstarávateľa na http://www.uvo.gov.sk a na stránke verejného obstarávateľa http://www.cenzual.sk. Vyhotovenie a odoslanie oznámenia o vylúčení zo súťaže, pokiaľ bude uchádzač zo súťaže vylúčený (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ o vysvetlenie a doplnenie predložených dokladov uchádzača požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie dokumentov a žiadosti o účasť, ponuky alebo vysvetlenie návrhu ceny v rámci vyhodnocovania ponúk, pokiaľ komisia na vyhodnotenie ponúk o takéto vysvetlenie požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Poskytnutie informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe), komunikácia spojená s revíznymi postupmi podľa zákona o verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup uplatní/uplatnia (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Komunikácia s úspešným uchádzačom v rámci prípravy uzatvorenia zmluvy (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah a informácie vyhotovenej v elektronickej a listinnej podobe, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je listinná podoba. Komunikácia telefonická a osobná je možná najmä v prípadoch overenia doručenia písomnosti v listinnej podobe a prípadne dohodnutia písomného prevzatia písomnosti v listinnej podobe alebo osobného doručenia písomnosti v listinnej podobe s kontaktnou osobou predmetnej zákazky (Ing. Peter Albert - kontakt +421 414231500). Pracovný čas verejného obstarávateľa od 7.30 do 16.00 h. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená, alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46, zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov doplnkov.