Vyhlásené obstarávanie

Realizácia recertifikačného auditu ISM a následných periodických auditov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
37 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79212000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
28. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
28. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je : nestranné posúdenie zhody ISM formou recertifikačného auditu a následných periodických auditov ISM s požiadavkami ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 a OHSAS 18001:2007 v spoločnosti, výkon auditu v súlade s požiadavkami normy ISO 19011:2011, ktorá špecifikuje nároky na auditovanie, vystavenie certifikátu zhody integrovaného systému manažérstva s požiadavkami noriem ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 a OHSAS 18001:2007, pre nasledovné oblasti činností : - vyraďovanie jadrových zariadení a - nakladanie s rádioaktívnymi odpadmi a vyhoretým jadrovým palivom. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam : 1. Poskytovateľ sa počas plnenia zmluvy zaväzuje postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami Bezpečnostných a technických podmienok obchodnej spoločnosti JAVYS, a.s., prihliadať na ustanovenia platných všeobecne záväzných právnych predpisov i vnútorných predpisov objednávateľa, ktoré sa na plnenie vzťahujú. b) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. c) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. d) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. e) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_7910_20150902.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. f) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO. g) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. h) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Interval trvania zmluvy uvedený v bode II.3. je len orientačný. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a je platná odo dňa nadobudnutia účinnosti do 31.12.2017.