Vyhlásené obstarávanie

Projektová dokumentácia - Cyklotrasa medzi mestami Prievidza a Bojnice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Prievidza
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
33 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Marec 2016
Dátum otvárania ponúk:
9. Marec 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zasadačka prednostu Mestský úrad, Námestie slobody č. 14, Prievidza I. poschodie .
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie spojenej s výkonom autorského dozoru a inžinierskej činnosti stavby Cyklotrasa medzi mestami Prievidza a Bojnice. Cyklotrasy budú situované v katastrálnom území Prievidza a v katastrálnom území Bojnice. Projektová dokumentácia bude vypracovaná v zmysle rozhodnutia o umiestnení stavby č. SOcÚ 39/2015/SP zo dňa 12.08.2015 a platnej dokumentácie pre územné rozhodnutie (na CD/DVD nosiči). Projektová dokumentácia bude odovzdaná spôsobilá na účel dohodnutého užívania, bude spĺňať všetky platné normy STN, ON, TP. Autorský dozor bude projektant vykonávať 1x v týždni, resp. na základe požiadavky a výzvy objednávateľa. Každý výkon autorského dozoru na stavbe bude zaznamenaný v stavebnom denníku. Požadovaný rozsah projektovej dokumentácie a výkonu autorského dozoru je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Záujemca požiada o súťažné podklady elektronicky emailom na adrese iveta.krajcikova@prievidza.sk. Súťažné podklady budú zasielané poštou. 2.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 3.V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. 4.Verejný obstarávateľ stanovuje, že oznámenia, odovzdávanie podkladov ( okrem súťažných podkladov) a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky emailom v slovenskom jazyku. Elektronicky na účely tejto súťaže sa bude považovať komunikácia emailom prostredníctvom emailovej adresy iveta.krajcikova@prievidza.sk, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje aj pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky. Elektronická komunikácia je neprípustná pri oznámení o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. 5.Trvanie zmluvy alebo lehota na skončenie dodávky - upresnená lehota časť II.3 tejto výzvy: Termín začiatku vykonávania projektových prác: najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Termín ukončenia a odovzdania projektových prác : - projekt pre stavebné povolenie najneskôr do 110 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy - dopracovanie realizačnej časti projektu najneskôr do 40 dní od podania návrhu na vydanie stavebného povolenia Čas výkonu autorského dozoru : odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi stavby do dňa ukončenia a odovzdania stavby zhotoviteľom stavby objednávateľom. 6. Verejný obstarávateľ Mesto Prievidza obstaráva aj pre verejného obstarávateľa Mesto Bojnice na základe zmluvy o spolupráci.