Vyhlásené obstarávanie

Výstavba skateparku v Malackách - I.etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Malacky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
70 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212210-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
16. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Malacky, Mestský úrad Malacky, Radlinského 2751/1, 901 01 Malacky, miestnosť č. 318 na druhom poschodí Mestského úradu Malacky.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

"Výstavba skateparku v Malackách - I. etapa" zahŕňa prípravné práce, nevyhnutné preložky sietí, prípojky a samotné teleso betónového skateparku. Teleso skateparku predstavuje samotné konštrukcie slúžiace k športovaniu. Jedná sa o dva pevné objekty "A" - 322,6 m/2 a "B" - 83,1 m/2, s doplnením rôznych skateparkových prvkov. Súčasťou objektu "A" je aj uzavretý "betónový bazén". Potvrch pevných objektov telesa skateparku tvorí cementobetónová doska. Objekty skateparku je nutné budovať v koordinácii s vybudovaním protihlukovej steny, ktorú tvorí železobetónová konštrukcia. Podrobné vymedzenie stavebných prác je uvedené v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o účasť záujemca predkladá v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. 2. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti o účasť. Žiadosť o účasť bude obsahovať obchodné meno, sídlo záujemcu, poštovú adresu záujemcu, predmet zákazky, telefonický a elektronický kontakt na kontaktnú osobu záujemcu, podpis záujemcu. 3. Záujemci predkladajú žiadosti písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty, alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok, alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa. Súťažné podklady si možno vyžiadať aj prostredníctvom e-mailu, na e-mailovej adrese kontaktnej osoby verejného obstarávateľa anna.kubinova@malacky.sk, ak jeho prílohou bude žiadosť o účasť vo formáte pdf, jpg a pod., ktorá bude obsahovať podpis záujemcu a ostatné identifikačné údaje záujemcu podľa bodu 2. 4. Pri vyžiadaní súťažných podkladov prostredníctvom faxu, záujemca musí potvrdiť žiadosť aj písomnou - listinnou formou prostredníctvom pošty, osobného doručenia, s doručením najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania žiadosti verejnému obstarávateľovi faxom. 5. Verejný obstarávateľ poskytne SP osobne, resp. zašle prostredníctvom pošty doporučene s návratkou. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov, ich verejný obstarávateľ poskytne v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 12.00 hod. Termín osobného prevzatia súťažných podkladov treba u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa dohodnúť vopred. V prípade osobného prevzatia, záujemca uvedie v žiadosti o účasť aj meno osoby oprávnenej na prevzatie súťažných podkladov. 6. Napriek lehote stanovenej na prijímanie žiadostí o súťažné podklady určenej v súlade s výkladovým stanoviskom č. 7/ 2013 ÚVO odporúčame záujemcom, aby si súťažné podklady vyžiadali v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí obdržanie súťažných podkladov od verejného obstarávateľa pred dátumom predkladania ponúk a v prípade potreby využitie inštitútu vysvetľovania, resp. aby mali prístup ku všetkým vysvetleniam poskytnutých verejným obstarávateľom. 7. Záujemca môže požiadať v prípade potreby o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, resp. v súťažných podkladoch na adrese verejného obstarávateľa v písomnej forme, najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 8. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcov vykonať obhliadku dodania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou znáša záujemca bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa uskutoční dňa 04.03. 2015 o 10. 00 hod., so stretnutím záujemcov vo vestibule Mestského úradu v Malackách. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta dodania predmetu zákazky sa prihlásia do uvedeného dátumu u kontaktnej osoby verejného obstarávateľ, kde získajú bližšie informácie. Na obhliadke môže byť záujemca zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu záujemcu alebo osobou písomne splnomocnenou záujemcom na jeho zastupovanie. Splnomocnenie záujemca predloží pred uskutočnením obhliadky miesta kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. 9.Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka: Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, táto nemusí vytvoriť určitú právnu formu k dátumu predloženia ponúk. V prípade, ak sa úspešným uchádzačom stane uchádzač, ktorý je skupinou, verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy vyžaduje, aby táto skupina z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi, vzniknuté pri dodávke predmetu zákazky. V prípade, že je uchádzačom skupina, je takýto uchádzač povinný v ponuke predložiť vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou; plná moc bude podpísaná všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. 10. Splnenie podmienok účasti možno v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie (podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou poverenou konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia) bude v ponuke uchádzača predložené formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie. Čestné vyhlásenie môže uchádzač predložiť podľa vzoru Príloha č. 7 súťažných podkladov. Čestné vyhlásenie môže mať aj iný formát, z predloženého čestného prehlásenia musí však byť jednoznačne zrejmé, vo vzťahu ku ktorým vyžadovaným podmienkam účasti uchádzač využil možnosť čestného vyhlásenia a že uchádzač spĺňa tieto podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom ku dňu predkladania ponúk. 11. Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam: *Verejný obstarávateľ bude vyžadovať predložiť od úspešného uchádzača k termínu podpisu zmluvy o dielo (v súlade so znením návrhu zmluvy) platnú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škodu pri výkone povolania, alebo platné poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa vo výške min. 100 000,- € na obdobie počas plnenia zmluvy. *Navrhovaný podiel subdodávok, ktorý má uchádzač v úmysle zadať tretím osobám - zoznam týchto subdodávateľov a predmety subdodávok, spolu s čestným vyhlásením, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia predmetu zákazky bude spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 (tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy). Ak uchádzač nemá v úmysle zadať vykonanie časti prác na predmete zákazky subdodávateľom, predloží doklad ako negatívny, t.j. uchádzač v predloženom doklade vyslovene uvedie, že zabezpečenie uvedeného predmetu zákazky nebude plniť prostredníctvom subdodávateľov. (Doklad verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní- odporúčame spracovať doklad do vzoru Prílohy č. 8 súťažných podkladov. Doklad môže mať aj iný formát, musí však obsahovať minimálne požadované údaje.) Uvedený doklad bude uchádzačom predložený v ponuke formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie a po uzatvorení zmluvy s úspešným uchádzačom, bude tvoriť prílohu č. 4 k zmluve. 12. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa § 100 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s ustanovením § 46 zákona o verejnom obstarávaní. 13. Všetky podrobné informácie o spracovaní ponuky ako i ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a predkladanú ponuku sú uvedené v súťažných podkladoch. 14. Číslo právneho postupu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých predpisov v znení neskorších predpisov (uvedený ako zákon o verejnom obstarávaní).