Vyhlásené obstarávanie

Výmena výťahu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
36 650,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42416100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Marec 2016
Dátum otvárania ponúk:
3. Marec 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
sídlo verejného obstarávateľa
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je 1) výmena výťahu, ktorá pozostáva z demontáže pôvodného hydraulického výťahu, odvozu a likvidácie pôvodného výťahu, dodania a montáže nového bezstrojovňového trakčného výťahu a vypracovania technických dokumentácií, revíznych správ a zabezpečenia vykonania úradnej skúšky zdvíhacích zariadení a 2) poskytovanie servisných služieb súvisiacich s prevádzkou výťahu, ktorými sú vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a odbornej skúšky a zabezpečenie vyprosťovania osôb. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 2. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač/uchádzači podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Na základe § 45 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorého subdodávateľ, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, ktorý je verejnému obstarávateľovi známy v čase uzavretia zmluvy, nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. V prípade skupiny dodávateľov sa povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod podľa § 45 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 5. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy. 6. Verejný obstarávateľ využíva možnosť stanovenú v § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní nepostupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.11.2015, ale postupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. 7. Doplnenie bodu II.3: Lehota na uskutočnenie výmeny výťahu je stanovená do 10 týždňov (70 dní) odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Servisné služby budú poskytované po dobu 60 mesiacov od odovzdania výťahu na základe preberacieho protokolu. 8. Úspešný uchádzač bude povinný mať uzatvorené poistenie pre prípad škôd spôsobených ním alebo osobami použitými na plnenie predmetu zákazky s poistným plnením minimálne vo výške 100.000 EUR, a to počas platnosti zmluvy.