Vyhlásené obstarávanie

Zlepšenie vzhľadu obce Bádice revitalizáciou verejných priestranstiev


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Bádice
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
112 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45112700-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Február 2016
Dátum otvárania ponúk:
25. Február 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Kontaktné miesto: Kancelária Ing. Evy Bitarovskej, Nám. sv. Egídia 42/97, 05801 Poprad, 6. poschodie
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác revitalizácia dvoch verejných priestranstiev v katastrálnom území Obce Bádice, konkrétne sa jedná o plochy: - Priestranstvo pri obecnom úrade - Priestranstvo pri kostole a to na základe projektovej dokumentácie a výkazu výmer za účelom zlepšenia vzhľadu a estetizácie Obce Bádice. Súčasťou zákazky sú aj: - služby súvisiace s realizáciou stavebných prác - predloženie dokladov preukazujúcich splnenie predmetu zákazky - údržba zelene a porastov verejných priestranstiev počas záručnej doby

Doplňujúce informácie

VI.2.1) Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.2.2) Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. VI.2.3) Súťažné podklady si záujemca môže stiahnuť z internetu z profilu Obec Bádice alebo vyžiadať písomne poštou, e-mailom alebo vyzdvihnúť osobne na kontaktnom mieste, e-mail: verejobstar@gmail.com, kam je potrebné smerovať aj žiadosti o SP. Kontaktná osoba v lehote najneskôr do 4 pracovných dní od doručenia žiadosti o súťažné podklady tieto poskytne záujemcom mailom (poštou len na písomné vyžiadanie tohto spôsobu dodania), pričom pred lehotou na predkladanie ponúk tak učiní bezodkladne. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné uviesť názov a sídlo záujemcu, predmet zákazky alebo číslo výzvy vo vestníku VO, kontaktnú osobu u záujemcu a emailovú adresu záujemcu (ak je žiadosť doručená iným spôsobom ako mailom). Pre osobné vyzdvihnutie súťažných podkladov je nutné vopred telefonicky dohodnúť termín ich prevzatia u Ing. Bitarovskej, č.t. 0905733812 v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 15,00 hod. Záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, v záujme zabezpečenia včasného informovania v tomto procese verejného obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť a záujem o zákazku správou zaslanou na elektronickú adresu verejobstar@gmail.com. VI.2.4.) Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. VI.2.5) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na daný predmet zákazky a z iných opodstatnených dôvodov. VI.2.6) Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok. VI.2.7) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zverejniť podpísanú platnú zmluvu (a tým zabezpečiť aj jej účinnosť) až po schválení poskytnutia finančných zdrojov na financovanie diela z fondov EÚ alebo z iných dotačných zdrojov. VI.2.8) V súlade s § 45 ods. 1 verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod (konečný užívateľ výhod je definovaný v § 12a zákona č. 25/2006 Z. z), alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 ZVO, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 ZVO a jeho osoby podľa § 27 ods. 2 ZVO a § 28 ods. 2 ZVO sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod tak, aby mohla byť zmluva uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 ZVO, ak bol úspešný uchádzač na uzavretie zmluvy písomne vyzvaný. VI.2.9) Táto súťaž sa uskutočňuje podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažúce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. VI.2.10) Obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať podľa ustanovenia §58 zákona o verejnom obstarávaní t.j. prejsť na metódu priame rokovacie konanie a to v prípadoch stanovených v zákone. VI.2.11) Obstarávateľ v súlade s §34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní určuje pravidlá pre zmenu subdodávateľa počas plnenia zmluvy. V prípade zmeny subdodávateľa počas trvania zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania, musí subdodávateľ, ktorého sa návrh na zmenu týka, spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač je povinný obstarávateľovi najneskôr v deň, ktorý predchádza dňu, v ktorom nastane zmena subdodávateľa, predložiť písomné oznámenie o zmene subdodávateľa, ktoré bude obsahovať minimálne: podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať subdodávateľovi, identifikačné údaje navrhovaného subdodávateľa a čestné vyhlásenie, že navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. VI.2.12) V zmysle §155q ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ postupuje podľa §18 v znení účinnom do 31. októbra 2015 t.j. bez využitia elektronickej komunikácie cez informačný systém.