Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy meštianskeho domu, Starý jarok 44 na regionálny dom tradičných remesiel - vnútorné vybavenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Spišské Podhradie
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
164 411,06
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44115800-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Január 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
21. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
LEDAS, s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Výber dodávateľa vnútorného vybavenia meštianskeho domu - Starý jarok 44, ktorý je historickou pamiatkou a to konkrétne: závesné panely 0,70x1,50m - ks (25 ks), závesné panely 1,20x1,50 m(ks15); sklenené vitríny(ks20); ozdobné kryty na vykurovacie telesá drevené(ks29); pracovné stoly / remeselná dielňa/ masív (/prac.doska z bukovej špárovky hr. 40mm,2x pevná podnož 1200x800x840/) (ks8); stoličky drevené /buk/(ks8); šatňové skrinky 380x380x380 mm(ks8); vešiak(ks4); policový systém(kpl1); police /dielňa/ 4m dlhé(kpl1); pracovný kancelársky stôl 600x1400(ks2); kancelárske kreslo(ks2); stoličky kancelárske(ks4); zásuvkový kontajner /4-zásuvkový/ (ks4); skrinky kancelárske komplet(kpl1); dvojsedačka kožená (ks1); konferenčný stôl(ks1); kartotéka kombinovaná drevo+kov 1400x400x640 mm(ks1); stoličky stohovateľné čalúnené (ks30); stôl /prekrytá predná strana 120x80/ prezentačná miest. (ks1); plátno (ks1); ozvučenie (ks1); datavideoprojektor(ks1); lavica bez operadla 1000x360x430 drevená(ks6); kuchynská linka+ elektrospotrebiče (kpl1); police /sklad / komplet(kpl1); policový systém 1000x1800x300 mm (ks30). Bližší opis je v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Vnútorné vybavenie meštianskeho domu_PONUKA NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7. Zmluva bude uzatvorená len v prípade schválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 8. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku (ďalej NFP ), preto je zhotoviteľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu. 9.Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 11. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 12. Lehota viazanosti je do 30.06.2015. 13. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 5 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dodanie zákazky ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 13. Tovar musí byť dodaný, namontovaný a prevzatý verejným obstarávateľom bez závad do 31.10.2015. 14. 16. Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (najmä v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) odporúčame postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu verejného obstarávania č. 10/2013, ktoré je zverejnené na internetovej stránke Úradu verejného obstarávania. 17. Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 Zákona č. 25/2006 Z. z.. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie je určené kritérium pre vyhodnotenie ponúk, a to najnižšia cena za celý predmet zákazky bez DPH.