Vyhlásené obstarávanie

Výmena mobilného nábytku v izbách


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
HOTEL ZOBOR s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
116 776,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39000000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
13. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
eMeM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 064 01 Stará Ľubovňa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výmena mobilného nábytku v izbách HOTELA ZOBOR. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce plnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk. 2. Ponuka sa predkladá v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 3. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú telefonicky poskytované! 4. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.08.2015. 5. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa , na ktorom bude osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohoto verejného obstarávania.