Vyhlásené obstarávanie

Vytvorenie integračného rozhrania a úprava informačného systému mestskej časti Bratislava Nové Mesto pre prepojenie na integrovaný informačný systém Bratislavy.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
72 850,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Apríl 2015
Dátum otvárania ponúk:
8. Apríl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Východiskové informácie Ciele zákazky Cieľmi zákazky sú: 1. Vytvorenie softvérových a infraštruktúrnych predpokladov na realizáciu projektu Elektronizácia služieb bratislavskej samosprávy. 2. Realizácia Integračného rozhrania a úprava Back Office systémov partnerov projektu tak, aby sa zabezpečilo elektronické spracovanie definovaných služieb Relevantné projekty Predmet zákazky je súčasťou projektu Elektronizácia služieb bratislavskej samosprávy , ktorý je spolufinancovaný z Operačného programu Bratislavský kraj. Verejné obstarávanie predmetu zákazky Vytvorenie integračného rozhrania a úprava informačného systémumestskej časti Bratislava - Nové Mesto pre prepojenie na integrovaný informačný systém Bratislavy v rámci projektu Elektronizácia služieb bratislavskej samosprávy súvisí aj s ďalšími verejnými obstarávaniami realizovanými v rámci projektu a to najmä s verejným obstarávaním Integrovaný informačný systém Bratislavy na zabezpečenie elektronického spracovania definovaných služieb Predpoklady a riziká Predpokladmi sú: 1. Budovanie integrovaného informačného systému v rámci projektov Elektronizácia služieb Bratislavskej samosprávy v súlade s harmonogramom plnenia; 2. Zabezpečenie súčinnosti medzi úspešným uchádzačom (dodávateľom Integračného rozhrania), dodávateľmi informačného systému mestskej časti a verejným obstarávateľom. Rizikami sú: 1. Nedostatočná spolupráca dodávateľa Integračného rozhrania s dodávateľmi informačného systému mestskej časti, dodávateľom Integrovaného informačného systému Bratislavy a verejným obstarávateľom, 2. Možné zmeny rozhodnutí Riadiaceho orgánu pre OPBK a Európskej komisie týkajúce sa OPBK, 3. Prípadné časové posuny v implementácii jednotlivých aktivít projektov Elektronizácia služieb bratislavskej samosprávy . Ústredného portálu verejnej správy, projektov OPIS tvorba centrálnych registrov verejnej správy. 1.1.Predmetom zákazky je detailná analýza, návrh a implementácia Integračného rozhrania v súlade s Prílohou č. 2 Integrácia MČ na IIS BA, MidOffice komponentov, BackOffice komponentov v súlade s Prílohou č.3 Technická dokumentácia pre projekt Elektronizácia služieb bratislavskej samosprávy odsek 2.3 Odporúčania a závery výsledkov analýzy pre návrh cieľového stavu vrátane dodávky hardvérovej a softvérovej infraštruktúry súvisiacej s implementáciou tak, aby informačný systém mestskej časti Bratislava - Nové Mesto bol schopný komunikovať s Integrovaným informačným systémom Bratislavy (ďalej IIS BA) a zabezpečil elektronické spracovanie definovaných služieb. 1.2 Systém zabezpečí integráciu elektronických služieb mestskej časti Bratislava - Nové Mesto do celkovej architektúry IIS BA a prostredníctvom neho aj komunikáciu s centrálnymi registrami a Ústredným portálom verejnej správy. 1.3 Predmet zákazky je bližšie definovaný v tejto časti a v časti Prílohy týchto súťažných podkladov, konkrétne v Prílohe č. 1 Súčasný stav IS mestskej časti , Prílohe č. 2 Integrácia MČ na IIS BA, Príloha č.3 Technická dokumentácia pre projekt Elektronizácia služieb bratislavskej samosprávy, Prílohe č. 4 Popis implementácie povinných služieb a Zmena projektu, Prílohe č. 5 Špecifikácia ceny-cenník (=Excel príloha), Prílohe č. 6 Harmonogram plnenia (=Excel príloha č.2 ZoD). Prílohy č.1, č.2, č.3, č.4, č.5, č.6 sú na CD nosiči a sú neoddeliteľnou súčasťou týchto súťažných podkladov. 2.Požiadavky na predmet zákazky návrh riešenia 2.1 Uchádzač vo svojej ponuke popíše ním predkladaný návrh riešenia, ktorý musí rešpektovať požiadavky uvedené v Prílohe č. 1 Súčasný stav IS mestskej časti, Príloha č. 2 Integrácia MČ na IIS BA, ktoré sú v časti Prílohy týchto súťažných podkladov. 2.2 Oba dokumenty sú záväznými dokumentmi z dôvodu, že informačný systém mestskej časti Bratislava - Nové Mesto je realizovaný a v prevádzke a integračné rozhranie je špecifikované tak, aby komunikácia medzi systémami bola obojsmerná a bez straty informácií nutných na prevádzku elektronických služieb . 2.3 Návrh riešenia uchádzača rovnako musí rešpektovať aktuálne platné dokumenty, aktuálne platnú legislatívu a usmernenia, ktoré sú pre oblasť Informatizácie verejnej správy zverejňované na webovej stránke www.informatizacia.sk. 2.4 Návrh riešenia uchádzača musí byť v súlade s požiadavkami vyplývajúcimi z dokumentu Technická dokumentácia pre projekt Elektronizácia služieb bratislavskej samosprávy, ktorý je v časti Prílohy 2.5 Návrh riešenia uchádzača rovnako musí rešpektovať požiadavky, usmernenia a manuály platné pre Operačný program Bratislavský kraj (OPBK) zverejňované na webovej stránke www.opbk.sk 2.6 Uchádzač vo svojej ponuke musí popísať nasledujúce informácie: 2.6.1 Návrh riešenia, ktoré zabezpečí integráciu informačného systému mestskej časti Bratislava - Nové Mesto, v súlade s bodom 2.1.2. MČ má vlastný IS kompletný IS úsekov správy a ODU, má záujem využívať aj lokálne registre IIS BA , ktorý je uvedený v Prílohe č. 2 Integrácia MČ na IIS BA ako variant č.2 2.6.2 Definovanie návrhu harmonogramu realizácie projektu podľa prílohy č. 6 Harmonogram, pričom všetky aktivity projektu musia byť ukončené podľa predmetného harmonogramu. K tomuto dátumu musí byť vykonaná akceptácia diela bez výhrad. 2.6.3 Definovanie návrhu realizačných aktivít podľa rozpočtu projektu podľa prílohy č. 5 Špecifikácia ceny - cenník. V rámci popisu aktivít projektu podrobne popíše jednotlivé výstupy aktivít v členení podľa názvu výdavku. Aktivita je súhrn činností realizovaných v rámci projektu na to vyčlenenými finančnými zdrojmi za určitý čas, ktoré prispievajú k dosiahnutiu konkrétneho výsledku a majú definovaný výstup, ktorý predstavuje pridanú hodnotu pre mesto alebo cieľovú skupinu/užívateľov výsledkov projektu, nezávisle na realizácii ostatných aktivít. Aktivita je jasne vymedzená časom, vecne a finančne. Hlavné aktivity projektu sú aktivity, ktoré priamo prispievajú k dosiahnutiu výsledkov projektu. Výdavky, ktoré sú určené na financovanie hlavných aktivít predstavujú priame náklady projektu. V rámci aktivity podľa prílohy č.5 Špecifikácia ceny - cenník v bode 1-6 bude realizovaný nákup potrebného hardvérového vybavenia, komunikačnej infraštruktúry a telekomunikačnej techniky aj nákup všetkých nevyhnutných systémových a aplikačných SW licencií (databázové, operačné, aplikačné v členení na komponenty a pod.). Výsledkom aktivity bude vytvorenie IKT infraštruktúry nevyhnutnej pre prevádzku Integračného rozhrania informačného systému mesta na komunikáciu s IIS BA na zabezpečenie prevádzky elektronických služieb bratislavskej samosprávy. Všetky náklady a výdavky v rámci aktivity nižšie uvedených bodov 1-6 musia preukázateľne súvisieť s implementáciou a poskytovaním elektronických služieb. V bode 1 softvérové licencie primárna lokalita serverové sa rozumie nákup serverového operačného systému, softvér na zabezpečenie a obnovu dát, bezpečnostný softvér, databázový softvér a obdobný nákup súvisiaci s elektronizáciou služieb, V bode 2 softvérové licencie - primárna lokalita užívateľské sa rozumie nákup aplikačného softvéru pre systémy elektronizácie služieb, kancelársky softvér, bezpečnostný softvér pre pracovné stanice, komunikačný softvér, softvér na manažment dokumentov a obdobný nákup súvisiaci s elektronizáciou služieb, V bode 3 a 4 výpočtová technika servery, osobné počítače, notebooky a ostatné vybavenie s príslušenstvom, vstupné a výstupné zariadenie a príslušenstvo, a inštalácia a konfigurácia týchto zariadení a obdobný nákup súvisiaci s elektronizáciou služieb, V bode 5 a 6 komunikačná infraštruktúra smerovače, prepínače, hardvérové firewally, ochranné sieťové prvky a inštalácia a konfigurácia týchto zariadení potrebných na vytvorenie IKT štruktúry integračného rozhrania a obdobný nákup súvisiaci s elektronizáciou služieb. V bode 7 a 8 - v rámci aktivity Vývoj majú byť zabezpečené činnosti súvisiace s vývojom, integráciou (aplikačnou) a úpravou tých komponentov IS mestskej časti , ktoré nie sú postačujúce pre zabezpečenie prevádzky elektronických služieb v rámci IIS BA. Stav informačného systému mestskej časti Bratislava - Nové Mesto a odporúčané komponenty sú uvedené v Technickej dokumentácii Príloha č. 3 bod 2.2. a 2.3. V rámci tejto aktivity bude vykonané aj testovanie a nasadenie riešenia do ostrej prevádzky. Rozpis obsahu položiek, ktoré sú uvedené v prílohe č.5 Špecifikácia ceny - cenník s mernou jednotkou súbor, má byť výstupom detailnej analýzy a návrhu BackOffice komponentov IS mestskej časti Bratislava - Nové Mesto.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.