Vyhlásené obstarávanie

Servis IKT SSC


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská správa ciest
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
207 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50300000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Apríl 2015
Dátum otvárania ponúk:
9. Apríl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Slovenská správa ciest, Miletičova 19, Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmet zákazky: Obstaranie služby: Servis IKT SSC s cieľom prevzatia zodpovednosti za servis a rozvoj časti informačno-komunikačnej technológie Slovenskej správy ciest formou poskytovania služieb externou dodávateľskou firmou. Pod pojmom časť informačno-komunikačnej technológie sa rozumejú zariadenia informačných technológií Slovenskej správy ciest, hlavne však : desktopy, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, kancelársky SW (Microsoft Office), antivírový SW, servery, vrátane štandardného SW vybavenia: operačný systém, antivírový SW, SW na správu, správa a prevádzka zálohovania dát, aktívne a pasívne prvky LAN, SAN a WAN infraštruktúry, periférie, t.j. tlačiarne, kopírky, skenery, multifunkčné zariadenia, faxy Pod pojmom servis IKT sa rozumejú hlavne : Aplikačné služby v rozsahu: doménové, e-mailové, antivírové a aktualizačné služby, Priebežná evidencia a aktualizácia IT majetku ( service asset management) Systémové služby vyššej podpory pre vybrané zariadenia a softvérové licencie(proaktívny a reaktívny servis) Zriadenie a poskytovanie HelpDesk systému pre koncových úžívateľov IT zariadení SSC voči poskytovateľovi servisu Zriadenie a poskytovanie interného HelpDesk systému voči interným pracovníkom oddelenia IT a IS Aktívne navrhovanie rozvoja IKT SSC vrátane licenčnej politiky podľa trhových trendov IT so zreteľom na finančné úspory SSC Zabezpečovanie bezpečnostnej politiky IT SSC Zabezpečovanie obnovy dát zo záložných zdrojov Zabezpečovanie HW a SW rozhraní pre aplikačné služby iných dodávateľov Služby budú poskytované na celom území Slovenskej republiky pre zariadenia nachádzajúce sa vo všetkých pracoviskách a pobočkách SSC.

Doplňujúce informácie

K bodu II.3: Trvanie zmluvy nie je možné vopred presne určiť; je limitované vyčerpaním limitu pre podlimitnú zákazku.