Vyhlásené obstarávanie

Areál Budatínskeho zámku - stavebné úpravy, I. Etapa - obnova objektu Hospodárskej budovy - vybavenie nábytkom.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
40 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39150000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
17. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je výber dodávateľa na vybavenie interiéru nábytkom objekt Hospodárskej budovy v areáli Budatínskeho hradu (pulty, vitríny, stoly, stoličky a pod.). Dodávka vybavenia interiéru nábytkom sa realizuje v rámci I.etapy obnovy objektu Hospodárskej budovy.

Doplňujúce informácie

1. Zábezpeka ponuky sa nepožaduje. 2. Súťažné podklady si záujemcovia môžu prevziať osobne alebo vyžiadať poštou v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00 h na adrese uvedenej v bode I.1. Náklady spojené s účasťou na súťaži v plnej miere hradia uchádzači. 3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s §32 ods. 11 zákona o VO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač resp. uchádzači na prvých troch miestach podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. 4. Predkladanie ponúk je písomnou formou. Uchádzač vloží samostatne uzatvorené a označené obálky s názvami častí ponúk OSTATNÉ a KRITÉRIA do samostatného nepriehľadného obalu. Obal musí byť uzatvorený a musí obsahovať údaje podľa bodu 17. a 18. súťažných podkladov. 5. Ukončenie dodania tovarov je do 4 mesiacov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, najneskôr do 31.10.2015. 6. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po úspešnom vykonaní kontroly dokumentácie z procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom a v lehote viazanosti ponúk., t. j. najneskôr do 30.06.2015. 7. Kúpna zmluva bude môcť byť uzavretá až po podpise Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a až po kontrole a odsúhlasení celého priebehu verejného obstarávania riadiacim orgánom. V prípade, že nedôjde k podpisu Zmluvy o NFP, postup zadávania zákazky bude zrušený. 8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 9. Obhliadka miesta poskytnutia plnenia sa uskutoční dňa 09.03.2015 o 9.00 hod. so zrazom uchádzačov pred objektom Oravského hradu. Záujemci, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta poskytnutia plnenia, dostanú informácie na telefónnom, alebo faxovom čísle, alebo priamo u zodpovednej osoby na adrese verejného obstarávateľa: Žilinský samosprávny kraj, odbor vnútornej správy, Komenského 48, 011 09 Žilina, kontaktná osoba Ing. Zuzana Franková, tel.0918 806 553.