Vyhlásené obstarávanie

Letná plaváreň – dodanie a sprevádzkovanie bazénovej technológie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trenčín
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
45 321,90
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
43324100-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Február 2015
Dátum otvárania ponúk:
24. Február 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie obálok s ponukami (konkrétne Časti Ostatné) sa uskutoční dňa 24.02.2015 o 10.30 hod. na adrese: Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2,911 64 Trenčín, Slovenská republika Poschodie: prízemie Miestnosť: malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrade v Trenčíne. Pri otváraní tejto časti ponúk (konkrétne Časti Ostatné) nebude umožnená účasť uchádzačov.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovarov a s nimi súvisiaca montáž (t. z. dodanie a sprevádzkovanie bazénovej technológie) a vykonanie skúšobnej prevádzky letnej plavárne v Trenčíne. Zákazka zahŕňa napr. vyloženie vyrovnávacích nádrží PVC fóliou, pripevňovacie lišty, zálievku, tesnenia, montážny materiál, nerezové príruby do vyrovnávacích nádrží, nerezové príruby pre dnové (podlahové) trysky, skúšobnú prevádzku a pod. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov. Súťažné podklady budú odo dňa uverejnenia tejto výzvy uverejnené v profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 4. V prípade, ak ponuková cena uchádzača s DPH (po ukončení elektronickej aukcie) bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom (ku ktorej sa pripočíta DPH), môže verejný obstarávateľ považovať takúto ponuku za neprijateľnú a má právo neprijať ju. 5. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH. 6. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. E-aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese: https://trencin.proebiz.com Kontakt na administrátora e-aukcie: Ing. Jana Molnárová, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk, tel. č.: +421 911 041 829.. Ďalšie podrobnosti o el. aukcii (jej priebehu, technických požiadavkách pre prístup do elektronickej aukcie, minimálnom kroku zníženia ceny uchádzača v aukcii a pod.) sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Podmienkou pre poskytnutie súťažných podkladov je predloženie žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi a to najneskôr v lehote uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy (Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov). Súťažné podklady je možné prevziať si aj osobne na kontaktnom mieste uvedenom v tomto oznámení - na adrese: Mesto Trenčín, Mierové námestie 2, 911 64 Trenčín, Slovenská republika, najneskôr však do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy u osoby zodpovednej za poskytovanie podkladov - ktorou je Ing. Jana Molnárová. Úradné hodiny podateľne verejného obstarávateľa pre potreby tejto súťaže pracovné dni:Po-Štv: 08,00 16,30 hod. Pia: 08:00 14,00 hod. Úradné hodiny verejného obstarávateľa, počas ktorých je prítomná osoba zodpovedná za vysvetľovanie podkladov pre potreby tejto súťaže: Pracovné dni: 08,00 14,00 hod. Žiadosť o vydanie súťažných podkladov musí byť reálne doručená (stači aj mail, fax) v určenej lehote na kontaktné miesto (t. z.nestačí odovzdať na prepravu, na poštu a pod.). 9. Vzhľadom na prednastavenie formulára upresňujeme na tom to mieste bod II.3.Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač dodal kompletný a riadny predmet zákazky v termíne do: 45 dní odo dňa doručenia výzvy verejného obstarávateľa (Kupujúceho) úspešnému uchádzačovi (Predávajúcemu). Verejný obstarávateľ (Kupujúci) zašle výzvu na dodanie predmetu kúpy v závislosti od definitívneho dokončenia rekonštrukcie mosta na Ostrov a výstavby inžinierskych sietí a parkovísk ako nevyhnutných náležitostí, ktoré sú podmienkou na kolaudáciu a spustenie letnej plavárne do prevádzky. Investorom inžinierskych sietí sú Železnice Slovenskej republiky a teda ich zrealizovanie a sprevádzkovanie nie je závislé od verejného obstarávateľa (Kupujúceho). Verejný obstarávateľ zašle úspešnému uchádzačovi (Predávajúcemu) výzvu na dodanie predmetu kúpy najneskôr do 90 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania. Zmluva nadobudne účinnosť v deň, kedy budú vyššie spomenuté inžinierske siete uvedené do prevádzky v zmysle Stavebného zákona. V prípade, ak do 3 rokov odo dňa platnosti Kúpnej zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania, nedôjde k uvedeniu inžinierskych sietí nevyhnutných na sprevádzkovanie plavárne do prevádzky a teda nedôjde k splneniu vyššie uvedenej odkladacej podmienky, táto Zmluva zaniká. Bližšie informácie sú uvedené v časti B.3 súťažných podkladov Obchodné podmienky dodania predmetu obstarávania. 10. Uchádzač je v rámci opisu povinný predložiť aj dôkaz o tom, že PVC fólia hr. 1,5 mm spĺňa normu EN 71/3 a že materiálové prevedenie nerezových prírub spĺňa jednu z týchto materiálových noriem: STN 17241,17248,17348, konkrétne predloží certifikát o zhode vydaný autorizovanou / notifikovanou osobou. Pre všetky uvedené normy zároveň platí, že v prípade, ak niektorá z uvedených noriem už stratila svoju platnosť, uchádzač preukáže splnenie súčasne platnou normou, prípadne preukáže splnenie normy ekvivalentnej podľa práva EÚ, ktorá garantuje dodržanie rovnakej kvality na predmet zákazky.