Vyhlásené obstarávanie

Oprava obecného úradu a zariadenia viacúčelového sálu - II. etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Fulianka
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
88 888,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
27. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad, Fulianka č. 3, 082 12 Kapušany
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Realizácia II. etapy stavebných prác v existujúcej budove podľa platnej projektovej dokumentácie.

Doplňujúce informácie

1. Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa ohľadom predloženia ponuky, hodnotenia predložených ponúk a uzatvorenia zmluvy sú uvedené v Súťažných podkladoch. 2. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti na adrese Obec Fulianka, Fulianka č. 3, 082 12 Kapušany. Záujemcovia predkladajú žiadosti o súťažné podklady v originálnom listinnom vyhotovení poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 8:00 - 14:00 hod. Záujemcom, ktorí si prevezmú Súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, v záujme zabezpečenia informovania v tomto procese verejného obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť správou zaslanou na elektronickú adresu obec@fulianka.sk. 3. Vzhľadom k tomu, že zákazka je rekonštrukčného charakteru a jej realizáciou sa bude pokračovať v predchádzajúcej etape výstavby, záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky je potrebné vopred dohodnúť s kontaktnou osobou uvedenou v Oddiely I. tejto Výzvy na predkladanie ponúk. 4. V ponuke uchádzača všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v slovenskom jazyku. 6. V zmysle § 19 ods. 3 zákona doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo/možnosť neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať finančný limit uvedený v bode II.2.2 (predpokladanú hodnotu zákazky). 8. Verejný obstarávateľ na predmetnú zákazku nemá zatiaľ zabezpečené zdroje financovania. Pripravuje dokumentáciu k žiadosti o nenávratný finančný príspevok z grantových zdrojov. 9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.